تاریخ انتشار: 1398/05/08 21:32
کد خبر: 92437

اختصاصی/ رضاوند: تا الان تمرین تکراری نداشته‌ایم/ استراماچونی مربی جدی است اما به موقعش هم می‌خندد

هافبک استقلال گفت: کار کردن با مربی به نامی مثل استراماچونی لذتبخش است
اختصاصی/ رضاوند: تا الان تمرین تکراری نداشته‌ایم/ استراماچونی مربی جدی است اما به موقعش هم می‌خندد

آرش رضاوند در گفت‌وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص شرایط استقلال اظهار داشت: خداراشکر شرایط تیم خوب است و با مربی جدید که به تیم آمده، تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم. امیدواریم بتوانیم فصل را خوب شروع کنیم.

وی درباره وضعیت خود گفت: وضعیتم در استقلال خوب است. با بسیاری از بازیکنان در تیم‌های مختلف هم تیمی بودم به همین دلیل در استقلال احساس راحتی می‌کنم. جو تیم هم بسیار خوب است و امیدوارم سالی موفقی در کنار همدیگر داشته باشیم.

هافبک استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود آنکه رقم قرارداد او با استقلال بالا نبود، اما زمان به امضا رسیدن آن طولانی شد، توضیح داد: دوست داشتم با شناخت مربی به تیم اضافه شوم و پس از صحبت با آقای استراماچونی متقاعد شدم به استقلال بیایم که این اتفاق هم افتاد. استقلال تیم بزرگ و پرهواداری است و آرزوی هر بازیکنی است که در این تیم بازی کند.

رضاوند در ادامه درباره ترس از نیمکت نشینی در استقلال گفت: پست تخصصی من پلی‌میکر است اما در تمرینات در پست‌های مختلفی بازی کرده‌ام و فعلاً هم آقای استراماچونی من را در پست هافبک دفاعی به بازی می‌گیرد. اما به هرحال تیم‌های بزرگ در هر پست چند بازیکن تراز اول دارند. باید بازیکن تلاش کند تا بتواند نظر مربی را جلب کند. برای من تنها موفقیت تیم مهم است.

وی درخصوص کار کردن با استراماچونی اظهار کرد: کار با او لذتبخش است. تا الآن تمرین تکراری نداشته‌ایم. ایشان مربی به نامی هستند و در تیم‌های بزرگی کار کرده‌اند. امیدوارم بتوانم از آقای استراماچونی چیزهای بیشتری در فوتبال یاد بگیرم. ایشان در کارش بسیار جدی است اما به موقعش هم می‌خندند.

بازیکن استقلال در ادامه درباره موفقیت آبی‌ها در فصل نوزدهم تصریح کرد: نمی‌توان از حالا درخصوص موفقیت یک تیم صحبت کرد اما تیمی مثل استقلال همیشه برای قهرمانی می‌جنگد و امیدوارم این فصل بتوانیم سال خوبی را برای هواداران رقم بزنیم. ان‌شاءالله هواداران استقلال هم از ما حمایت کنند تا در کنار هم فصل خوبی را سپری کنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mxlay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد رضاوند با استقلال امضا شد