تاریخ انتشار: 1398/05/10 09:19
کد خبر: 92347

کوواچ: از آمادگی بایرن رضایت کامل دارم

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ بعد از شکست دراماتیک از تاتنهام در فینال جام آئودی، تیمش را تحسین کرده و گفت بایرن اردوی پیش‌فصل خوب و موفقی را پشت سر گذاشته است.
 کوواچ: از آمادگی بایرن رضایت کامل دارم

 تیم جوانی که نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ دیشب در خانه این تیم به مصاف تاتنهام فرستاده بود در جریان بازی با اینکه با اختلاف دو گل از حریف انگلیسی عقب افتاده بود ولی موفق شد بازی را به تساوی 2-2 کشانده و در ضربات پنالتی با نتیجه 5-6 از تاتنهامی‌ها شکست خورده و به کسب مقاوم دومی رضایت دهد.

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ اما بعد از این مسابقه از نمایش تیمش ابراز رضایت کرد و گفت بایرن مونیخ در تابستان جاری فاز آمادگی خیلی خوبی را پشت سر گذاشته و با آمادگی قدم به رقابتهای فصل آتی خواهد گذاشت.

نیکو کوواچ بعد از بازی دیشب بایرن در پاسخ به خبرنگاران گفت:" این تورنمنت یعنی جام آئودی برای ما که در حال آماده‌سازی پیش‌فصل هستیم یک تورنمت خیلی مفید بود. هر چهار تیم حاضر در این تورنمنت فوتبال تهاجمی بازی کردند و گلهای زیادی به ثمر رساندند".

کوواچ در ادامه صحبتهایش گفت:" تماشاچیان آئودی کاپ در این چند بازی صحنه‌های خیلی زیبایی دیدند. من در حال حاضر از وضعیت تیمم خیلی راضی هستم. ما تازه چند هفته دیگر زمان داریم تا تغییرات کوچکی در تیم بوجود بیاوریم و با آمادگی هر چه کامل‌تر قدم به فصل جدید بگذاریم. ما در نیمه اول این بازی با تیمی خیلی جوان بازی کردیم و جوانهای ما عملکرد خیلی خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zprj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کوواچ دیدار بایرن-دورتموند را پیش بینی کرد