تاریخ انتشار: 1398/05/10 10:32
کد خبر: 92338

امری: انتقال نیکلاس پپه به آرسنال هنوز کامل نشده

اونای امری، سرمربی آرسنال می‌گوید انتقال نیکلاس پپه، ستاره باشگاه لیل به این تیم هنوز قطعی نشده و پرونده او همچنان باز است.
 امری: انتقال نیکلاس پپه به آرسنال هنوز کامل نشده

 با وجود آنکه رئیس باشگاه لیل چندی پیش گفت انتقال نیکلاس پپه، ستاره ساحل عاجی این تیم به آرسنال قریب‌الوقوع است و حتی در روزهای اخیر عکسی از پپه با پیراهن آرسنال به شبکه‌های اجتماعی درز کرده بود اما اونای امری، سرمربی توپچی‌ها در این مورد با احتیاط صحبت کرده و می‌گوید انتقال پپه هنوز قطعی نیست و نباید آن را تمام شده دانست.

ژرار لوپز، رئیس باشگاه لیل چهارشنبه به خبرنگاران گفت انتقال پپه به آرسنال با قراردای 72.8 میلیون پوندی به زودی کامل خواهد شد. اما اونای امری با اینکه به خبرنگاران گفت پپه آخرین بازیکن تازه وارد آرسنال در تابستان جاری نخواهد بود ولی گفت در مورد انتقال پپه باید جانب احتیاط را رعایت کرد چون انتقال او هنوز کامل و قطعی نشده است.

امری در این باره گفت:" ما با بازیکنان زیادی در تماس هستیم و می‌خواهیم بازیکنانی انتخاب کنیم که به ما کمک کنند تا تیم‌مان عملکرد بهتری داشته باشد. ما گزینه‌های مختلفی داریم ولی مورد پپه که به آن اشاره می‌کنید هنوز قطعی و کامل نشده ولی ما به دنبال او جذب او هستیم".

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" ما به دنبال امکانات مختلف برای جذب بازیکن هستیم. تا اینجا دنی سبایوس را جذب کرده‌ایم و امکان جذب پپه را هم داریم".

اونای امری در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" هدف ما این است که یک بازیکن دیگر هم جذب کنیم. بازیکنی که بتواند باعث پیشرفت و ارتقای تیم بشود. بله هدف ما این است که در صورت امکان یک بازیکن دیگر هم جذب کنیم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxzlk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نگرانی اونای امری از مصدومیت ستاره آرسنال