تاریخ انتشار: 1398/05/10 11:02
مدافع 34 ساله سنگالی مد نظر استراماچونی
کد خبر: 92333

باشگاه استقلال: خبرهای رسمی را اعلام می‌کنیم

در واکنش به اخباری که رسانه های ایتالیایی از اضافه شدن دو بازیکن خارجی به جمع شاگردان استراماچونی منتشر کردند باشگاه استقلال مدعی شد خبرهای رسمی را اعلام خواهد کرد.
باشگاه استقلال: خبرهای رسمی را اعلام می‌کنیم

 چند روز بعد از ادعای امیرحسین فتحی پیرامون انتشار اخبار خوش از نقل و انتقالات در استقلال، گمانه زنی ها در خصوص عقد قرارداد با دو ستاره خارجی اوج گرفت. در این بین رسانه های اروپایی از جمله ایتالیایی نیز به این ماجرا دامن زدند و با انتشار برخی اسامی از حضور آنها در یک قدمی پیوستن به شاگردان استراماچونی خبر دادند.

بنا بر ادعای سایت alfredupedulla؛ بوکاری درامه مدافع چپ 34 ساله سنگالی که سابقه حضور در تیم های کیه‌وو، آتالانتا و اسپال را در سری آ ایتالیا دارد جدیدترین نام برای کوچ به فوتبال ایران و پیوستن به شیخ دیاباته است که آخرین اخبار حکایت از توافق او با استقلال دارد. درامه که سابقه درخشانی در سری A ایتالیا دارد نامش بعد از پوکارلی هافبک 30 ساله ایتالیایی سر زبان ها افتاد تا سیل بازیکنان شاغل در سری A به سمت استقلال ادامه داشته باشد.

در واکنش به این اخبار و شایعات که بازتاب گسترده ای در سطح رسانه ای و فضای مجازی داشت باشگاه استقلال در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد مذاکرات با گزینه های مد نظر مربی ایتالیایی ادامه دارد و به محض نهایی شدن اطلاع رسانی لازم را انجام خواهد داد از همین رو اخبار منتشر شده در این مورد در حال حاضر تنها گمانه زنی رسانه هاست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gabw9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حضور مربیان استقلال به صورت خانوادگی در تهران