تاریخ انتشار: 1398/05/11 09:32
کد خبر: 92296

جدایی ناینگولان از اینتر و بازگشت به کالیاری

رئیس باشگاه کالیاری تایید کرد که راجا ناینگولان، ستاره بلژیکی اینترمیلان به زودی به این باشگاه منتقل خواهد شد.
 جدایی ناینگولان از اینتر و بازگشت به کالیاری

 راجا ناینگولان، ملی‌‌پوش بلژیکی و بازیکن باشگاه اینتر میلان از زمان روی کار آمدن آنتونیو کونته به عنوان سرمربی اینتر دریافته که فصل آینده در برنامه‌های او جایی نخواهد داشت و حالا توماسو جیولینی، رئیس باشگاه کالیاری تایید کرده که ناینگولان به زودی به کالیاری خواهد پیوست. باشگاهی که ناینگولان در فاصله‌ سالهای 2010 تا 2014 در آن بازی کرده است.

ناینگولان بعد از چهار سال حضور در کالیاری به رم پیوست و در آن تیم به یکی از بهترین دفاع وسطهای سری آ تبدیل شد. ملی‌پوش بلژیکی فصل گذشته را در اینتر سپری کرد ولی حالا به نظر می‌رسد با ترک این تیم به باشگاه سابقش کالیاری بازگشته و با این تیم قراردادی یک ساله امضا خواهد کرد.

اسکای اسپورتز ایتالیا گزارش داد که دو باشگاه اینتر و کالیاری درباره انتقال ناینگولان به توافق رسیده و ستاره بلژیکی هم با این انتقال موافقت کرده است.

توماسو جیولینی، رئیس باشگاه کالیاری هم دیروز این خبر را تایید  کرده و گفت برای مذاکره درباره ناینگولان به شهر میلان آمده است. او در این باره گفت:" روز جمعه خبرهای نهایی را با رسانه‌ها مطرح خواهیم کرد ولی بازگشت ناینگولان برای ما بهترین اتفاق دنیا است".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45j9z9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اینتر به ناینگولان پیشنهاد 60 میلیون یورویی داد