تاریخ انتشار: 1398/05/11 11:40
مدیر اجرایی سابق آث میلان:
کد خبر: 92283

کریستیانو رونالدو در آستانه پیوستن به میلان بود

مدیر اجرایی سابق آث میلان می‌گوید کریستیانو رونالدو پیش از انتقالش به یوونتوس نسبت به انتقال به روسونری نظر مثبت داشته است.
کریستیانو رونالدو در آستانه پیوستن به میلان بود

 مارکو فاسونه، مدیر اجرایی سابق باشگاه آث میلان می‌گوید فصل گذشته پیش از انتقال کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ پرتغالی به یوونتوس، آث میلان هم به شدت به دنبال جذب او بوده و رونالدو هم نسبت به انتقال به روسونری نظر مثبت داشته است.

رونالدو پیش از شروع فصل 2018-2019 در یک انتقال بزرگ به ارزش 112 میلیون یورو، رئال مادرید را ترک کرد و راهی یوونتوس شد اما پیش از این انتقال آث میلان هم به وضوح نشان داده بود که به  جذب رونالدو و انتقال او به سن‌سیرو تمایل دارد. ماسیمیلیانو میرابلی، مدیر ورزشی سابق میلان ادعا کرده بود که رونالدو در آستانه پیوستن به میلان قرار داشته اما مالک سابق باشگاه مانع از این انتقال شده و در نهایت مالکیت باشگاه هم به بنگاه دیگری واگذار شده است.

حالا فاسونه، مدیر اجرایی سابق میلان هم این ادعا را تایید کرده و می‌گوید رونالدو در آستانه پیوستن به آث میلان بوده است.

فاسونه در این باره گفت:" رئیس باشگاه کریستیانو رونالدو را می‌خواست ولی بعضی‌ها گفتند که انجام چنین انتقالی را توصیه نمی‌کنند. رونالدو حاضر بود این فرصت را بررسی کند چرا که میلان باشگاه مشهوری است و هواداران بسیار و پرشوری دارد".

مدیر اجرایی سابق میلان در ادامه گفت:" ولی ما هرگز از حساب و کتاب‌ها و ارزیابی‌های داخل باشگاه فراتر نرفتیم و با او مستقیما صحبت نکردیم تا ببینیم واقعا چقدر مایل است راهی میلان شود".

مالک قبلی باشگاه در یک دوره در بازار نقل و انتقالات هزینه‌های زیادی کرد و از جمله با پرداخت 42 میلیون یورو برای انتقال لئوناردو بونوچی از یوونتوس به میلان همه را شگفت‌زده کرد. مالکیت قبلی آث میلان در این دوره هزینه‌های زیادی هم برای خرید بازیکنانی مثل آندره سیلوا، هاکان چالهان‌اوغلو، آندره‌آ کونتی، ریکاردو رودریگز، لوکاس بیگلیا، فرانک کسی، نیکلا کالینیچ و فابیو بورینی انجام داد ولی با اینحال با این نفرات نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kgjmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رونالدو: یوونتوس قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود