تاریخ انتشار: 1398/05/12 08:52
کد خبر: 92253

گزینه رئال در صورت ناکامی در جذب پوگبا کیست؟

دنی فن دبیک، هافبک 22 ساله آژاکس همچنان یکی از گزینه های تابستانی رئال مادرید است.
 گزینه رئال در صورت ناکامی در جذب پوگبا کیست؟

 اگرچه رئال مادرید تلاش می کند تحت هر شرایطی رضایت زین الدین زیدان را برآورده کرده و پل پوگبا را جذب کند، اما در صورت رخ ندادن این اتفاق و طبق ادعای نشریه هلندی تلگراف، آنها به دنبال برنامه دوم خود رفته و برای انتقال دنی فن دبیک از آژاکس در روزهای آتی اقدام خواهند کرد.

این نشریه مدعی شد رئال مادرید هیچگاه علاقه خود را به به جذب هافبک 22 ساله آژاکس پنهان نکرده است، بر کسی پوشیده نیست که رئال مادرید به دنبال تقویت خط میانی خود در تابستان هستند و اگرچه گزینه اول پل پوگبا بوده، اما منچستریونایتد رقم زیادی برای فروش هافبک فرانسوی خود می خواهد و شاید نظر کهکشانی ها در این مورد تغییر یابد

بنابراین پلن B فعلی رئال مادرید می تواند به پلن A این تیم تبدیل شود. البته بعد از جدایی ستاره هایی چون فرانکی دی یونگ و مایتس دی لیخت و انتقال آنها به بارسلونا و یوونتوس، باشگاه هلندی دیگر قصد از دست دادن ستاره های خود را ندارد و به همین دلیل کار رئال مادرید برای خرید دنی فن دبیک آسان نخواهد شد.

به نظر می رسد مبلغ انتقال احتمال فن دبیک به برنابئو حدود 60 میلیون یورو باشد که تقریبا یک سوم رقم درخواستی شیاطین سرخ برای فروش پل پوگبا به رئال مادرید است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aa5de

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرز: بهتر شدن رئال غیرممکن بود
در مصاحبه با خبرنگاران