تاریخ انتشار: 1398/05/12 10:26
استارت برای کامیابی در فصل پنجم؛
کد خبر: 92238

نیم نگاه کمال به رکورد ۱۱ سابق پرسپولیس

کمال کامیابی نیا امیدوار است به رکورد هافبک شماره ۱۱ و سابق پرسپولیس یعنی حسین بادامکی برسد.
نیم نگاه کمال به رکورد ۱۱ سابق پرسپولیس

 کمال کامیابی نیا یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان حال حاضر پرسپولیس محسوب می‌شود. او پنج سال پیش بعد از درخشش با پیراهن نفت مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت و در تابستان لیگ پانزدهم به پرسپولیس پیوست و از آن زمان به عنصر اصلی تیم در تمام بازی ها تبدیل شد.

این هافبک جنگنده که شماره ۱۱ قرمزها را بر تن دارد، در این سال ها توانسته ۸ مدال مختلف را با پرسپولیس به دست بیاورد و حالا امیدوار است مصدومیت نا به هنگام را پشت سر بگذارد تا استارت پنجمین فصل متوالی بازی در جمع سرخ ها را نیز بزند.

پیش از حضور کامیابی نیا، پیراهن شماره ۱۱ پرسپولیس بر تن بازیکنانی چون مازیار زارع و حسین بادامکی بود. بادامکی در ابتدا کار خود را پیراهن شماره هشت آغاز کرد اما با پیوستن علی کریمی به جمع پرسپولیسی ها، پیراهن ۱۱ را برتن کرد و سال ها با این لباس در زمین مسابقه درخشید.

و که در پست هافبک دفاعی و میانی بازی می‌کرد، شش فصل متوالی در جمع پرسپولیسی ها حاضر بود و سپس این تیم را ترک کرد. حالا کامیابی نیا در صورتی که دو فصل دیگر هم با پرسپولیس باشد، به رکورد بادامکی می‌رسد و خود را باسابقه ترین شماره ۱۱ پرسپولیس معرفی می‌کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxzpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان - پرسپولیس؛ برنده میانه میدان فینالیست می شود!

آقای گلِ خسته و چهار بازی بدون گل
روزهای خوب مدافعان و روزهای سخت مهاجمان

کامیابی نیا: ما یک تیم 25 نفره و آماده هستیم
اتفاقات زیادی ممکن است در 5 هفته رخ دهد؛