تاریخ انتشار: 1398/05/12 10:28
کد خبر: 92237

عالیشاه و چالش اثبات به چهارمین مربی

گابریل کالدرون چهارمین مربی عالیشاه در پرسپولیس محسوب می‌شود.
 عالیشاه و چالش اثبات به چهارمین مربی

تیم فوتبال پرسپولیس در سال های اخیر باثبات ترین تیم ایرانی بوده است. آن ها در ۶ سال اخیر تنها سه مربی را روی نیمکت خود داشتند و حالا گابریل کالدرون چهارمین مربی به شمار می‌رود. در این بین سیدجلال حسینی، حسین ماهینی و امید عالیشاه تنها بازمانده های پرسپولیس از شش سال پیش هستند؛ دورانی که علی دایی هدایت سرخ ها برعهده داشت.

عالیشاه در لیگ سیزدهم به عنوان پدیده فوتبال ایران به پرسپولیس پیوست و خیلی زود خود را به علی دایی ثابت کرد. گلزنی در مقابل ملوان و پیروزی پرسپولیس با همین گل باعث شد تا او کم کم به ترکیب اصلی برسد و ستاره تیمش محسوب شود. در لیگ چهاردهم او جزو معدود بازیکن خوب تیم حمید درخشان بود و طبیعتاً با حضور برانکو، عالیشاه به عنوان یکی از ستاره ها در تیم حفظ شد.

در دوران برانکو ایوانکوویچ اگرچه هافبک شماره ۲ پرسپولیس درگیری هایی با این مربی داشت اما روی هم رفته روزهای خوبی را تجربه کرد و توانست بارها بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد. عالیشاه همچنین یک عنوان آقای پاس گلی را به دست آورد تا یکی از بهترین های تیم ایوانکوویچ باشد.

حالا کاپیتان سوم سرخ ها امیدوار است تا بتواند توانایی هایش را به گابریل کالدرون آرژانتینی نیز اثبات کند و به ترکیب اصلی برسد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mxlm5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رسمی؛ مهاجم پرسپولیس کنار گذاشته شد

کالدرون: قطعا برای قهرمانی خواهیم جنگید
برنامه من آماده کردن ۲ تیم است

پرسپولیس فصل نوزدهم؛ یک گام تا تکمیل شدن
با جدایی سه بازیکن و جذب مهاجم