تاریخ انتشار: 1398/05/12 11:09
کار ویژه باشگاه و سرمربی تیم سپاهان
کد خبر: 92227

قلعه نویی دو بازیکن تیم کودکان کار را پسندید

روز پنجشنبه و بازی خیریه و نمایشی تیم های سپاهان و کودکان کار منجر به یک اتفاق ویژه و انسان دوستانه از سوی باشگاه سپاهان و امیرقلعه نویی سرمربی این تیم شد.
قلعه نویی دو بازیکن تیم کودکان کار را پسندید

تیم سپاهان در روزهایی که برای حضور پرقدرت در لیگ برتر آماده می شود در یک دیدار نمایشی به مصاف تیم فوتبال کودکان کار رفت. مسابقه ای که با توجه به اعتبار تیم سپاهان و مجموعه عوامل این تیم باعث به وجود آمدن روحیه شگفت انگیزی در بین بچه های تیم فوتبال کودکان کار شده بود.

اما اتفاق جالبی که در پایان این بازی رخ داد این بود که امیرقلعه نویی به مسئولان باشگاه سپاهان گفت که دو بازیکن از تیم کودکان کار را برای حضور در تیم های پایه سپاهان در نظر بگیرند. دروازه بان و مهاجم تیم کودکان کار با نمایش خوبی که داشتند توانستند نظر سرمربی تیم سپاهان را جلب کنند.

علی خسروی که یکی از چهره هایی است که تیم کودکان کار را حمایت کرده و همراه این تیم در این بازی حضور داشت در این رابطه گفت:« باید تشکر کنم از آقای تابش و آقای قلعه نویی که در این پویش شرکت کرده و در نهایت این اجازه را صادر کردند که دو بازیکن تیم کودکان کار بتوانند به مجموعه سپاهان اضافه شوند.» او همچنین محمدرضا زنوزی مالک و مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی را نیز به این پویش دعوت کرده و از او خواست که در کمپین کمک به تیم فوتبال کودکان کار شرکت کند.

با این وجود امیرقلعه نویی سرمربی تیم سپاهان از مسئولان باشگاه خواسته که شرایط این دو بازیکن را بررسی کنند و در صورتی که شرایط مهیا باشد با این دو بازیکن قرارداد بسته خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485dqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ مثلث خطرناک لیگ نوزدهم؛ ستاره های نیمکت نشین

بازیکنان جدید برای سپاهان کار در آوردند
در دیدار تدارکاتی برابر شهرخودرو؛

سپاهان می خواهد رئال مادرید تابستان ایران باشد
لیست خرید امیر برای ساختن تیم رویایی؛