تاریخ انتشار: 1398/05/18 10:50
کد خبر: 91725

اتوئو: لوکاکو در اینتر می‌درخشد

ساموئل اتوئو، مهاجم کامرونی و هم‌تیمی سابق روملو لوکاکو در چلسی می‌گوید این مهاجم بلژیکی در تیم جدیدش اینتر میلان خواهد درخشید.
 اتوئو: لوکاکو در اینتر می‌درخشد

 ساموئل اتوئو، مهاجم کامرونی که زمانی در چلسی و اورتون با روملو لوکاکو همبازی بوده بعد از انتقال مهاجم بلژیکی از یونایتد به اینتر میلان می‌گوید لوکاکو در اینتر خواهد درخشید.

لوکاکو دیروز به دوران دو ساله  حضورش در منچستریونایتد پایان داد و با قراردادی که گفته می‌شود ارزش آن 80 میلیون یورو بوده به اینتر میلان ملحق شد تا فصل بعد زیر نظر آنتونیو کونته بازی کند. لوکاکو از زمانی که اوله گنار سولسشر به صراحت اعلام کرد ترجیح می‌دهد در مرکز خط میانی تیمش به جای او به مارکوس راشفورد بازی دهد قصد داشت از یونایتد جدا شود و شایعه پیوستنش به اینتر از مدتها پیش مطرح بود.

اتوئو که سابقه بازی در اینتر را دارد و در فصل درخشان این تیم 2009-2010 زیر نظر ژوزه مورینیو با پیراهن اینتر بازی می‌کرد، سابقه همبازی بودن با روملو لوکاکو در چلسی و اورتون را نیز دارد.

اتوئو در پستی اینستاگرامی درباره لوکاکو نوشت:" به اینتر میلان خوش آمدی رومئو. اینتر بیشتر از آنکه یک تیم باشد یک خانواده است. آنجا کنار ستاره‌ها خواهی بود و من مطمئنم که در اینتر به درخشش ادامه خواهی داد. در این ماجراجویی جدیدت برای تو آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم دوران حضورت در اینتر با گلهای زیاد همراه باشد. باعث افتخار ما شو برادر کوچکترم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wljy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مورینیو چگونه لوکاکو را از رفتن به چلسی منصرف کرد؟