تاریخ انتشار: 1398/05/25 19:43
سقف آرمان گهر کمتر از 250 میلیون است
کد خبر: 91193

شهبا: کم لطفی است اگر به ما نگاه نکنند

قاسم شهبا به نظر می‌رسد برای فصل جدید لیگ یک هم برنامه‌ای مشابه دارد؛ حضور در جمع مدعیان!
شهبا: کم لطفی است اگر به ما نگاه نکنند

یکی از نکات ویژه لیگ یک در فصل جدید را می‌توان بازگشت قاسم شهبا دانست که بعد از حدود 4 سال که از چنین سطحی دور شده بود، توانست آرمان گهر را روی پای خودش بزرگ کند و در حالی که گل گهر به لیگ برتر صعود کرد، جای سیرجان را در لیگ یک خالی نباشد. آرمان گهر سیرجان تیم تازه وارد لیگ یک است که فردا فصل را به عنوان یک بازی خانگی در کرمان مقابل گل ریحان آغاز می‌کند.

قاسم شهبا در خصوص شرایط تیمش قبل از بازی مقابل گل ریحان به "کرمان ساکر" گفت: لیگ یک شرایط خاصی دارد و شما باید با 17 تیم پر قدرت نسبت به لیگ دو بجنگید. ما به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که بهترین ها را جذب کنیم و خوشبختانه این اتفاق رخ داده و بازیکنان با انگیزه و خوبی در تیم ما حضور دارند. در بازی های تدارکاتی به شناخت خوبی از نقاط ضعف و قوت خود رسیدیم و همانطور که گفتید، وارد چالش جدیدی خواهیم شد و امیدوار به موفقیت هستیم. در شروع کار با تیم سوم فصل گذشته بازی می کنیم که گل ریحان تیم فوق العاده خوبی است و بازیکنان کاربلدی دارد اما امیدوارم بچه ها نمایش خوبی داشته باشند و سه امتیاز را بگیریم.

وی در رابطه با انتقال بازی تیمش به کرمان و اینکه آیا زمین امام علی را در اختیار آرمان گهر قرار ندادند، گفت: قرار بود در سیرجان بازی کنیم اما ورزشگاه امام علی آماده نشد. ظاهرا بحث رختکن ها هنوز آماده نشده و به همین دلیل ورزشگاه امام علی را در اختیار ما قرار ندادند. این جزو اتفاقات است اما باید تشکر کنم از آقای محمودی نیا که نهایت همکاری را با ما انجام دادند و همچنین آقای قرایی؛ امیدوارم نماینده شایسته ای برای استان کرمان باشیم.

شهبا در خصوص اینکه تیمش مسیر صعود از لیگ دسته سوم تا لیگ یک را در مدت 3 سال طی کرد و آیا در فصل جدید به دنبال ادامه معادلات قبلی است، گفت: به دنبال صعود هستیم و مجموعه آرمان گهر چنین هدفی دارد. دور از انتظار نیست و چرا نباید این اتفاق رخ دهد. البته بستگی به شرایط دارد و تمام استان باید آرمان گهر را حمایت کنند و اگر نگاه ها به ما کمتر باشد، کم لطفی است. ما جایی هستیم که مس کرمان و مس رفسنجان و همچنین گل گهر در فصل گذشته قرار داشتند. در سه سال گذشته در بین مدعیان بودیم و امیدوارم باز هم در بین مدعیان باشیم.

سرمربی آرمان گهر سقف قرارداد بازیکنانش را کمتر از 250 میلیون عنوان کرد و گفت: با توجه به بضاعتی که داشتیم به سراغ جذب بازیکن رفتیم. سقف قرارداد ما خیلی پایین تر از 250 میلیون بود اما تیم خوبی بستیم. به این بازیکنان ایمان داریم و آن ها هستند که باید دست به کار بزرگی بزنند. مدیرعامل جوان ما آقای هندیزی با عشق و علاقه کار می کند و مورد حمایت شرکت آرمان گهر قرار داریم و باید از همه تشکر کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9axw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهبا: با تمام توان به میدان می رویم/امیدوارم هفته پاکی داشته باشیم
سرمربی آرمان گهر سیرجان در گفتگو با فرتاک ورزشی :

اختصاصی/ مچ‌اندازی شهبا و نصرتی در زمین بی طرف
آرمان گهر سیرجان-گل ریحان البرز؛