تاریخ انتشار: 1398/05/25 20:17
کد خبر: 91192

آرمان گهر با شهبا به ارمان های خود خواهد رسید؟!

قاسم شهبا مربی سیرجانی سابق گل گهر که در گذشته به واسطه انسبت فامیلی که با مدیر عامل وقت وحید ایران نژاد داشت توانست سال‌ها سکان تیم گل گهر را دست بگیرد و در حالی که بهترین امکانات یک تیم حرفه ای را در اختیار داشت نتوانست این تیم را به لیگ برتر هدایت کند،
آرمان گهر با شهبا به ارمان های خود خواهد رسید؟!

شهبا سه فصل پیش در حالی که تیم را مدعی صعود می دانست در شرایط سقوط قرار گرفت تا مجید نامجو مطلق منجی او در گل گهر شود و تیم را در لیگ ابقا کند.

شهبا که با ناکامی از گل گهر جدا شده بود و در برنامه نود نیز با بیان اینکه سرمربی وقت نیروی زمینی از حواشی ومذاکره با استیل آذین  جهت تبانی خبر  داده بود  دیگر جایگاهی در گل گهر نداشت وبه فکر تیم دیگری با حمایت مدیران گل گهر افتاد.

این تیم که اسپانسر آن را شرکت آرمان گهر یکی از زیر مجموعه های شرکت صنعتی گل گهر بر عهده دارد،با هزینه گزاف خود توانست به لیگ ازادگان صعود کند ، اما حکایت این تیم با توجه به بودجه خوبی که از سوی شرکت آرمان گهر در این فصل اختصاص داده است حال و روز خوبی ندارد و رنگ و بوی تیم مدعی را ندارد.

باید به انتظار نشست ببینیم مدیران این تیم تا چه زمانی به این مربی بومی زمان خواهند داد و آیا شهبا می تواند آرمان گهر را با این هزینه ملیاردی به آرمان های هواداران سیرجان رساند و یا اولین قربانی لیگ در این فصل لقب گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w89jr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهبا: کم لطفی است اگر به ما نگاه نکنند
سقف آرمان گهر کمتر از 250 میلیون است

اختصاصی/ مچ‌اندازی شهبا و نصرتی در زمین بی طرف
آرمان گهر سیرجان-گل ریحان البرز؛

آرمان گهر سیرجان، نفت تهران می شود؟!
از لیگ سه تا لیگ برتر بدون توقف؛