تاریخ انتشار: 1395/07/15 13:41
کد خبر: 257353

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه برای حفظ صدرنشینی به مصاف شهرداری اراک می رود

در آغاز هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه برای تدام صدرنشینی خود به مصاف تیم انتهای جدولی شهرداری اراک می رود.
تیم فوتبال بعثت کرمانشاه برای حفظ صدرنشینی به مصاف شهرداری اراک می رود

به گزارش سرویس دسته دو فرتاک ورزشی، تیم بالا جدولی بعثت و قعر جدولی شهرداری در حالی به مصاف یکدیگر می روند که هر کدام انگیزه های متفاوتی برای پیروزی در این دیدار و کسب سه امتیاز دارند.
از یک سو بعثتی ها که با سه پیروزی متوالی به صدر جدول گروه اول راه یافته اند به دنبال سه امتیاز و ادامه صدرنشینی خود هستند و از سوی دیگر شهرداری اراک نیز در دیدار خانگی نیاز مبرمی به امتیازات کامل این مسابقه دارد تا بلکه با صعود چند پله ای خود از قعر جدول رهایی یابد.
تیم بعثت که با قبول یک شکست سنگین مقابل اروند خرمشهر کار خود را در این فصل آغاز کرد خیلی زود توانست خود را بازیابی و در سه دیدار بعدی به پیروزی برسد تا با 9 امتیاز بالاتر از همه تیم های گروه در صدر قرار بگیرد.
در مقابل شهرداری اراک که البته برخلاف بعثت تنها دو مسابقه انجام داده با یک امتیاز در رده دوازدهم و یکی مانده به آخر است و به همین دلیل با تمام وجود برای پیروزی مقابل حریف کرمانشاهی خود تلاش خواهد کرد.
علیرضا هدایتی به عنوان داور وسط در کنار دانیال باشنده و جعفر جعفری کمک های خود قضاوت مسابقه بعثت و شهرداری اراک را برعهده دارند.
مسابقه تیم های بعثت کرمانشاه و شهرداری اراک از ساعت 15:15 دقیقه فردا (جمعه) در ورزشگاه پنجم مرداد شهر اراک برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7ony

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقابل دو شهردار در یک بازی/ فومنی ها به دنبال اولین پیروزی لیگ دویی