تاریخ انتشار: 1398/05/29 20:33
اختصاصی فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 90836

تیم منتخب هفته اول لیگ دسته یک +پوستر

از نگاه کارشناسان فرتاک ورزشی،تیم منتخب هفته اول لیگ دسته یک اعلام شد.
تیم منتخب هفته اول لیگ دسته یک +پوستر

هفته اول رقابت های لیگ دسته یک با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد که طی آن ۱۹ گل در این هفته رد و بدل شد که بازی آرمان گهر سیرجان و کل ریحان البرز با رد و بدل شدن ۵ گل پر گل ترین دیدار این هفته بود.

photo_۲۰۱۹-۰۸-۲۰_۲۰-۴۰-۲۳

تیم منتخب هفته اول لیگ دسته یک به شرح زیر است:

دروازه‌بان

سعید ابراهیم‌پور(رایکای بابل)

سعید ابراهیم پور دروازه‌بان پیشین نساجی که اصالتی مازندرانی دارد در تیم رایکای بابل به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب شده تا وظیفه او سنگین تر شود،ابراهیم پور در دیدار نخست مقابل داماش گیلان در چند صحنه مانع از گلزنی مهاجمین لاجوردی پوش شد تا لقب بهترین دروازه ‌بان هفته اول را به خود اختصاص دهد.

مدافعین وسط

مجید ایوبی(قشقایی شیراز)

مجید ایوبی مدافع پیشین سایپا که این فصل در جمع شاگردان رضا عنایتی قرار دارد در هفته نخست لیگ دسته یک با عملکرد خوب و تجربه فراوان موفق شد در مقابل خط حمله مس کرمان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت تا در تیم منتخب هفته نخست قرار گیرد.

رامتین سلیمان‌زاده(آلومینیوم اراک)

مدافع آلومینیوم اراک همچون فصول گذشته در نخستین دیدار این تیم مقابل فجر شهید سپاسی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و موفق شد با عملکردی بی نقص در ترکیب تیم منتخب هفته نخست جای بگیرد.

 

دفاع راست

آرام عباسی(قشقایی شیراز)

دفاع راست جدید تیم قشقایی شیراز در هفته نخست موفق شد با گلزنی در برابر مس کمان و نفوذهای خود از کناره مدافعین کناری این تیم را آزار دهد و با این عملکرد در تیم منتخب هفته نخست جای گرفت.

دفاع چپ

دفاع چپ جوان تیم داماش گیلان که چهره‌ی او یادآور والدرما فوتبالیست قدیمی است در این هفته مقابل تیم رایکا بابل در عملکرد دفاعی توانست موفق ظاهر شود تا در تیم منتخب هفته نخست حضور داشته باشد.

هافبک

امین درویشی (گل ریحان البرز)

هافبک سابق گسترش فولاد که دو فصلی را در لیگ یک سپری می‌کند فصل گذشته همراه با گل گهر سیرجان راهی لیگ برتر شد اما در این فصل راهی تیم گل ریحان البرز شد،درویشی در نخستین بازی خود برای گل ریحان مقابل تیم آرمان گهر سیرجان بازی درخشانی انجام داد تا در تیم منتخب هفته نخست قرار گیرد.

مهدی حسینی(آلومینیوم اراک)

جوان اول آلومینیوم اراک در فصل گذشته موفق شد در نخستین بازی این فصل هم روند خوب خود را ادامه دهد و با پاس های دقیق خود در مقابل تیم فجر شهید سپاسی کار را برای مدافعین این تیم سخت کرد تا در نهایت تیم آلومینیوم اراک پیروز این دیدار شود،مهدی حسینی از دید کارشناسان فرتاک ورزشی شایسته حضور در ترکیب تیم منتخب هفته نخست بود.

هافبک راست

سپهر روزی طلب(سرخپوشان پاکدشت)

هافبک فصل گذشته‌ی خوشه طلایی ساوه که از ارکان موفقیت این تیم در راه صعود به لیگ دسته یک بود در این فصل راهی این سرخپوشان پاکدشت شد و موفق شد در نخستین دیدار با گلزنی برابر ملوان خود را در ترکیب تیم منتخب هفته جای کند.

هافبک چپ

مجید قشقایی(بادران تهران)

هافبک تازه وارد بادرانی ها در مصاف هفته نخست با استقلال خوزستان توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و دفاع آبی پوشان خورزستانی را تحت فشار قرار دهد،مجید قشقایی با توجه به بازی خوبش در ترکیب تیم منتخب هفته نخست جا گرفت.

مهاجم

محمد غلامی(قشقایی شیراز)

مهاجم کهنه کار فوتبال ایران در این فصل به لیگ دسته یک و تیم قشاقیی شیراز مهاجرت کرده است تا تجربه‌ی جدیدی را انجام دهد،محمد غلامی در نخستین بازی توانست علاوه بر گلزنی چندین بار  خط دفاع مس کرمان را آزار دهد تا خود را با نظر کارشناسان فرتاک ورزشی در ترکیب تیم منتخب هفته نخست جا دهد.

محمد عبادزاده(نودارومیه)

مهاجم تیم فوتبال نود ارومیه که دومین فصل حضور خود را در این تیم تجربه می‌کند،همچون فصل گذشته که در چند پست برای این تیم به بازی گرفته شد،در نخستین دیدار این فصل مقابل علم و ادب شهرداری تبریز به عنوان مهاجم در ترکیب این تیم حاضر شد و موفق شد عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد تا با نظر کارشناسان فرتاک ورزشی در ترکیب تیم منتخب هفته نخست قرار بگیرد.

سرمربی

رضا عنایتی(قشقایی شیراز)

رضا عنایتی در این هفته باتوجه به کامبک و بازی مالکانه و خلاقانه تیمش به عنوان بهترین سرمربی هفته نخست از دید کارشناسان فرتاک ورزشی انتخاب شد.

نویسنده:امیرحسین نیری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lznke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معرفی بهترین بازیکن دیدار آرمان گهر سیرجان و گل ریحان البرز
از نگاه کارشناسان فرتاک ورزشی؛