تاریخ انتشار: 1398/06/07 21:57
90 دقیقه عالی بازی کردیم و بدشانسی آوردیم
کد خبر: 89851

باقری: بازیکنان استقلال پشت استراماچونی هستند

هافبک استقلال گفت: ما بازیکنان هم پشت مربی مان هستیم و تا آخرین لحظه تسلیم نمی شویم.
 باقری: بازیکنان استقلال پشت استراماچونی هستند

فرشید باقری بعد از تساوی یک بر یک مقابل فولاد اظهار داشت: می دانم هواداران ناراحت هستند. دستشان را می بوسم. آن ها واقعا بهترین هواداران دنیا هستند. بعضی مواقع خودمان هواداران را در ورزشگاه می بینیم، تعجب می کنیم؛ چون دیگر خودمان هم خسته شدیم! یک بخشی تقصیر ماست، بخشی هم به خاطر تغییرات است، اما گاهی اوقات واقعا بدشانس هستیم. بدشانسی را دیگر نمی شود کاری کرد.  

وی درباره اعتراض به طولانی شدن وقت های تلف شده، افزود: مثل اینکه 95 دقیقه تمام شده بود و سوت را نزدند.

هافبک استقلال در خصوص اعتراض تماشاگران به فغانی گفت: نمی دانم چه بگویم!

باقری در پاسخ به این سوال که مصدوم شده است، عنوان کرد: فعلا نمی دانم. باید برویم و بررسی کنیم.

وی در پاسخ به سوال "ورزش سه" که استقلال هم تیم شادابی نشان نداد، گفت: من اصلا با شما موافق نیستم. 90 دقیقه تیم عالی بازی کرد. دیگر باید چه کار می کردیم؟ از دقیقه یک فشار آوردیم و حمله کردیم. گل هم زدیم و بازی را کنترل کردیم، اما گل دقیقه آخر فقط بدشانسی بود. ما 2 بازی است زمانی گل می خوریم که وقت برای جبران هم نداریم. بازهم از هواداران عذرخواهی می کنیم. این یک سناریوی تکراری شده و این اتفاق برای ما می افتد.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که استراماچونی در رختکن خداحافظی کرده یا خیر، گفت: نه، چرا باید خداحافظی کند؟ خودش هفته قبل مصاحبه کرد که تسلیم نمی شود. ما بازیکنان هم پشت مربی مان هستیم و تا آخرین لحظه تسلیم نمی شویم. امیدواریم که این بدشانسی ها دست از سر استقلال بردارد و بتوانیم دل هواداران شاد کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485mwk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت باقری به تمرینات استقلال