//
کدخبر: ۲۱۰۰۳۶ //

برخی مربیان جوان الگوی منفی انتخاب می‌کنند/بعد از هفته هفتم در مورد استقلال نظر بدهید

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:‌ برخی از مربیان جوان متأسفانه الگوهای منفی را برای خود انتخاب می‌کنند و با راه‌های از مد افتاده دنبال نتیجه‌گیری هستند.

برخی مربیان جوان الگوی منفی انتخاب می‌کنند/بعد از هفته هفتم در مورد استقلال نظر بدهید
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود فکری در مورد دیدار روز دوشنبه با خوشه‌طلایی ساوه گفت: ابتدا باید به تیم خوشه‌طلایی بابت صعود به لیگ یک تبریک بگویم جای خوشحالی داریم که دو تیم از استان مرکزی یعنی آلومینیوم اراک و خوشه‌طلایی در همین هفته‌های ابتدایی در صدر جدول قرار دارند. من برای محسن عاشوری و تیمش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هر دو تیم بتوانند در پایان مسابقات به لیگ برتر صعود کنند. مطمئناً امتیازاتی که دو تیم گرفته‌اند اتفاقی نبوده است و با تلاش و برنامه‌ریزی آلومینیوم اراک و خوشه‌طلایی در رده‌های اول و دوم جدول قرار گرفته‌اند.

وی افزود: امیدوارم مسابقه فردا به دور از مسائل حاشیه‌ای و جنجالی و چالش‌برانگیز برگزار شود و هر تیمی که مستحق گرفتن امتیاز است حالا چه پیروزی چه مساوی به آن دست پیدا کند و امیدوارم مسابقه در نهایت سلامت برگزار شود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اینکه چرا خوشه‌طلایی رد شهر قم میزبان است، گفت: ورزشگاه خوشه‌طلایی هنوز آماده برگزاری مسابقه نشده و به همین دلیل ما در ورزشگاه یادگار امام قم بازی می‌کنیم امیدوارم در هفته‌های آینده خوشه‌طلایی هم بتواند در حضور تماشاگران خودش به میدان برود.

فکری در تقابل با محسن عاشوری مربی پرسپولیسی خوشه‌طلایی گفت: من و محسن عاشوری هیچ وقت با هم همبازی نبوده‌ایم البته در سال‌های مختلف مقابل یکدیگر بازی کرده‌ایم. عاشوری یکی از بزرگان فوتبال ایران است زمانی که من جوان‌تر بودم محسن عاشوری در پرسپولیس بازی می‌کرد او از افتخارات فوتبال مازندران و کشورمان است و جزو مربیانی است که سالم کار می‌کند و مربی توانمندی است او پرسپولیسی است و من استقلالی، خوشبختانه میانه خوبی هم با عاشوری دارم نتیجه بازی فردا هم مهم است اما مهم‌تر از آن رفاقت و دوستی‌ها در فوتبال است من برد و باخت زیاد دیده‌ام این نتیجه‌ها نمی‌ماند و فقط برخوردهای خوب  و سالم است که می‌ماند.

وی در مورد احضارش به کمیته انضباطی بعد از هفته دوم لیگ گفت: در رابطه با مصاحبه‌ای که انجام داده بودم کمیته انضباطی من را خواست که من هم توضیحاتم را ارائه کردم. خوشبختانه جناب آقای تاج ریاست محترم فدراسیون فوتبال و همچنین حیدر بهاروند رئیس محترم سازمان لیگ تأکید زیادی بر نظارت شدیدتر بر مسابقات دارند. من با ابراهیم شکوری هم صحبت کردم که ایشان گفتند مدیران فوتبال بر نظم و انضباط و نظارت جدی بر مسابقات تأکید دارند و باید از آقای تاج و بهاروند تشکر کنم که وقت بیشتری صرف می‌کنند. اکنون که در شرع فصل است اگر نظارت دقیق‌تر و سفت و محکم‌تر باشد بسیار خوب است. همه خوشحال می‌شویم که با خاطیان برخورد محکم و قانونی انجام شود حتی اگر من خاطی هستم با من برخورد کنند. همه می‌خواهیم فوتبالی سالم داشته باشیم. هدایت ممبینی هم در کمیته داوران نظارت سفت و سختی دارد تا مشکلی پیش نیاید و حقی از کسی ضایع نشود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: برخی ترفندها مثل دیر آمدن 20 دقیقه آمبولانس، خاموش کردن پرژوکتورهای ورزشگاه در مسابقه، روشن نکردن کولر رختکن تیم میهمان و ... دیگر قدیمی شده است. مربیان برای نتیجه گرفتن باید خود را به علم روز مجهز کنند و توانایی داشته باشند. نباید از راه‌های غلط به دنبال این باشیم که به نتیجه برسیم. متأسفانه برخی از مربیان شلوغ‌کاری می‌کنند. این ترندها دیگر از مد افتاده است و نه به خودمان کمک می‌کند و نه به فوتبال‌مان، هرچه نظارت‌ها دقیق‌تر و سفت‌وسخت‌تر باشد به نفع فوتبال‌مان است

وی در مورد درگیری‌های لفظی که با سرمربی تیم 90 ارومیه در هفته گذشته داشت، گفت: در 2 سال گذشته وقتی ما به اراک می‌آمدیم واقعاً با مشکلاتی مواجه می‌شدیم اما در این فصل حتی تماشاگران ما تیم حریف را تشویق می‌کنند و ما هیچ وقت به دنبال بی‌احترامی نیستم. من به سرمربی 90 ارومیه توجهی هم نمی‌کردم اما او باعث عصبانیت دستیارانم شد. متأسفانه برخی مربیان جوان به دنبال الگوهای منفی هستند. ای کاش آنها الگوهای مثبت و درست برای خود انتخاب کنند و هرچه نظارت‌ها بیشتر شود فوتبال ما هم سالم‌تر خواهد شد.

بازیکن اسبق استقلال در مورد شرایط این تیم در لیگ برتر گفت: باید از مربیان استقلال حمایت شود و امکاناتی که می‌خواهند در اختیارشان بگذارند در حال حاضر تا هفته ششم و هفتم نمی‌توان در مورد اینکه استقلال  چه شکلی دارد صحبت کرد بعد از آن می‌توان در این مورد با دقت و کارشناسی صحبت کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۰۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان