//
کدخبر: ۲۱۰۲۹۸ //

حسرت بزرگ استقلال به خاطر این ستاره ؛ شاه ماهی از دست استراماچونی پرید!

بازگشت امید ابراهیمی می توانست تحول بزرگی در خط میانی استقلال بوجود آورد.

حسرت بزرگ استقلال به خاطر این ستاره ؛ شاه ماهی از دست استراماچونی پرید!
به گزارش فرتاک نیوز،

رسانه های بلژیکی از توافق امید ابراهیمی با باشگاه یوپن این کشور خبر دادند. ابراهیمی که در پایان فصل از الاهلی قطر جدا شده بود، در چند هفته اخیر با تیم های مختلفی مذاکره داشت اما در نهایت راهی لیگ بلژیک شد تا یکی ایرانی دیگر به جمع فوتبالیست های شاغل در این کشور اضافه شود.

امید ابراهیمی از چند باشگاه ایرانی از جمله سپاهان و پدیده هم پیشنهاد داشت اما شاید خبر پیوستن او به یوپن بیش از هر تیمی، استقلالی ها را ناراحت کند. در هفته های اخیر صحبت هایی مبنی بر مذاکره استقلال با این هافبک کهنه کار منتشر شده بود اما از همان ابتدا هم مشخص بود که بحث بازگشت ابراهیمی به جمع آبی پوشان چندان جدی نیست. استقلال در پست ابراهیمی چند مهره دارد که همین مسئله باعث شده این باشگاه چندان برای جذب ابراهیمی اصرار نکند.

با این وجود، نتایج و عملکرد دو هفته اخیر استقلال نشان داده که بازگشت امید ابراهیمی می توانست برگ برنده نقل و انتقالات این تابستان استقلال باشد. ابراهیمی نه تنها با جو باشگاه استقلال آشناست و سالها تجربه حضور موفق در این باشگاه را داشته بلکه توانایی های فنی و قدرت رهبری این بازیکن در میانه میدان، چیزی بوده که خلا آن در بازی های اخیر استقلال کاملا محسوس بوده است و دیگر هافبک های آبی پوشان نتوانسته اند از فصل گذشته جای خالی ابراهیمی را پر کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۲۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان