تاریخ انتشار: 1398/06/11 10:58
کد خبر: 89459

ممنوعیت تمرین در زمین شماره 2 با وجود درخواست تیم امید!

اینروزها تیم ملی، تیم امید و تیم جوانان به طور همزمان تمرین می کنند تا برای بازی های پیش رو آماده شوند اما در این بین تنها شاگردان مارک ویلموتس هستند که روی زمین خوب تمرین می کنند.
ممنوعیت تمرین در زمین شماره 2  با وجود درخواست تیم امید!

تیم امید که قرار است برای انجام دو بازی دوستانه با ازبکستان راهی تاشکند شود در زمین صدا و سیما تمرین می کند اما این زمین تمرین کیفیت خوبی ندارد و به همین خاطر تیم امید خواستار تمرین در زمین شماره 2 شده است اما زمین شماره دو که به تازگی بازسازی شده تنها قرار است برای تیم ملی باشد. تیم جوانان هم در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی تمرین کند که کارلوس کی روش در همان ماه های ابتدایی حضور در راس کادر فنی تیم ملی تمرین در این زمین را برای تیمش ممنوع کرده بود و آنها سال ها ناگزیر مجبور به تمرین در زمین پژوهشگاه شدند.

کارلوس کی روش معتقد بود زمین تمرین تیم ملی مقدس است و تنها باید از سوی تیم ملی مورد استفاده قرار گیرد. اما این حق طبیعی همه تیم های ملی است که در زمین خوب تمرین کنند. مهدی قائدی یکی از بازیکنان تیم امید در این باره می گوید:« ما صحبت‌هایمان را منتقل کرده‌ایم ولی گفته‌اند آن زمین فقط برای تیم ملی بزرگسالان است، یک زمین دیگر هم متعلق به صدا و سیما بود و ما در آن تمرین می‌کردیم اما واقعاً افتضاح بود و اصلاً نمی‌توانستیم در آن زمین کار کنیم و تمرین در چنین زمین‌هایی اصلاً برای ما که می‌خواهیم به المپیک برویم، خوب نیست.»

البته فدراسیون فوتبال قصد دارد زمین شماره یک کمپ تیم های ملی را همانند زمین شماره دو بازسازی کند تا دیگر تیم های ملی هم در زمین خوب تمرین کنند. پیش تر از ساختمان پک فقط تیم ملی استفاده می کرد اما با رفتن کارلوس کی روش فدراسیون فوتبال استفاده از این ساختمان را برای همه تیم های ملی بلامانع اعلام کرد اما در خصوص زمین سیاست فدراسیون فوتبال همانند سیاست زمان کارلوس کی روش است و در زمینی که تیم ملی تمرین می کند دیگر تیم ها حق تمرین نخواهند داشت.

بعد از اعتراض تیم امید به زمین تمرین صدا و سیما فدراسیون فوتبال قصد دارد یک زمین تمرینی دیگر برای تیم امید مهیا کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kg8x8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی سابق ذوب آهن،دستیار مجیدی می شود؟

محمدی: بدن بازیکنان تیم امید آماده‌تر بود
قبل از رفتنم دوست داشتم دعوت شوم

موضوع حضور بانوان با همکاری همه حل می شود
شکوری: پتانسیل داشتن 4 تیم ملی را داریم؛