//
کدخبر: ۲۱۰۳۹۰ //

مهدی قائدی: شرایط اردویی و تمرینی خوب است، اما زمین تمرین خوبی نداریم

مهدی قائدی، بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان ابراز امیدواری کرد این تیم امکانات بیشتری داشته باشد.

مهدی قائدی: شرایط اردویی و تمرینی خوب است، اما زمین تمرین خوبی نداریم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی قائدی، بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان پیش از شروع تمرین این تیم اظهار داشت: دو روز است در اردو حضور داریم. البته من در بازی با فولاد از ناحیه مچ ضربه دیدم که با نظر پزشک تمرین نمی‌کنم. با این حال شرایط اردویی و تمرینی خوب است، اما زمین تمرین خوبی نداریم. اگر زمین تمرین خوبی به ما بدهند و مانند تیم بزرگسالان بتوانیم خوب تمرین کنیم، شرایط بهتر می‌شود. زمین تمرین فعلی ما وضعیت خوبی ندارد و باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود.

وی درباره اینکه زمین شماره دوی آکادمی ملی فوتبال را به تیم امید نمی‌دهند و چرا دیگر تمرینات این تیم در زمین دانشکده صداوسیما برگزار نمی‌شود، گفت: برای تمرین در زمین شماره دو چند بار گفته‌ایم، اما می‌گویند آن زمین فقط برای تیم ملی بزرگسالان است. زمین صداوسیما هم افتضاح است و همین زمین شماره یک که در آن تمرین می‌کنیم، کیفیت بسیار بهتری نسبت به آن زمین دارد. با این حال امیدوارم این مشکل هم حل شود.

بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان درباره مقایسه توپ‌های تمرینات تیم امید و توپ‌های لیگ، خاطرنشان کرد: این توپ‌ها که خیلی خوب است، اما توپ‌های لیگ افتضاح و خیلی سنگین است. فکر می‌کنم همه از توپ‌های لیگ انتقاد کرده‌اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۳۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان