تاریخ انتشار: 1398/06/11 22:56
کد خبر: 89372

مجید باقری نیا: دیدار با سپیدرود تاکتیکی نبود

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: دیدار با سپیدرود رشت و همچنین پنج گلی که به ثمر رسید ، به هیچ وجه روی کارهای تاکتیکی نبود.
مجید باقری نیا: دیدار با سپیدرود تاکتیکی نبود

مجید باقری نیا دوشنبه شب در پایان دیدار تیم های سپیدرود رشت و استقلال خوزستان در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: هر دو گلی که ما به ثمر رساندیم و همچنین هر سه گلی که سپیدرود رشت به ثمر رساند،  روی کارها تاکتیکی انجام نشد و من این نوع فوتبال را نمی پسندم چون هیچ یک از دو تیم ، بازی زیبایی را به نمایش نگذاشتند.

وی ادامه داد: به هرحال مسابقات لیگ دسته اول با لیگ برتر متفاوت است و باید انتظار داشت که سطح کیفی رقابت های لیگ دسته اول به مراتب پایین تر از لیگ برتر است چون فصل گذشته ما بازی های زیباتری را از دو تیم سپیدرود و استقلال خوزستان در لیگ برتر نظاره گر بودیم.

وی بیان کرد: البته فصل گذشته استقلال خوزستان مشکلات زیادی داشت و در یک فصل شش مربی در این تیم تعویض شد که باید این تعداد تعویض مربی در یک فصل را به نام استقلال خوزستان در گینس ثبت کنیم و از طرف دیگر این تیم هم اکنون بدهی حدود ۲۰۰ میلیارد ریالی دارد که بعید است این رقم پرداخت شود.

سرمربی استقلال خوزستان اضافه کرد: به هرحال باید منتظر باشیم و مشاهده کنیم که تکلیف این تیم چه خواهد شد اما امیدواریم که به نوعی مشکلات مالی استقلال خوزستان برطرف شود تا این تیم بتواند رقابت های لیگ دسته اول را ادامه دهد.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال خوزستان عصر دوشنبه در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود رشت با نتیجه سه بر دو برابر استقلال خوزستان به برتری رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jw5m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی نماینده گلستان در دیداری تدارکاتی