تاریخ انتشار: 1398/06/12 10:25
کد خبر: 89312

آزمون، محمدی و صیادمنش به جمع ملی پوشان ملحق شدند

مارک ویلموتس از امروز تیمش را به طور کامل تمرین خواهد داد و آماده بازی با هنگ‌کنگ می‌کند.
 آزمون، محمدی و صیادمنش به جمع ملی پوشان ملحق شدند

سومین روز تمرینات تیم ملی ایران برای دیدار مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر هنگ‌کنگ از صبح امروز سه‌شنبه آغاز شده که برخلاف روز گذشته، هیچ غایبی دیده نمی‌شود و سردار آزمون، میلاد محمدی و اللهیار صیادمنش که در اردو حاضر نبودند، امروز به مرکز ملی فوتبال آمدند.

سردار آزمون که دو روز قبل در هفته هشتم لیگ برتر روسیه ۷۶ دقیقه در ترکیب زنیت سنت‌پترزبورگ مقابل اسپارتاک مسکو بازی کرد، بامداد امروز وارد ایران شده و ساعت ۶ صبح خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی نموده است.

مهاجم شماره ۲۰ تیم ملی ایران به دلیل خستگی راه و دیداری که دو روز قبل در روسیه انجام داده، به تمرینات گروهی در زمین چمن اضافه نشده و مشغول ماساژ درمانی است.

میلاد محمدی نیز در بازگشت از بلژیک و اضافه شدن به اردوی تیم ملی، اولین تمرین خود را صبح امروز در کنار دیگر شاگردان مارک ویلموتس انجام داد.

همچنین اللهیار صیادمنش که روز گذشته با انتقالی قرضی از فنرباغچه ترکیه به تیم دسته اولی آنتالیااسپور پیوست و در تمرین دو روز اخیر تیم ملی غایب بود، امروز به اردو اضافه شده ولی به همراه مهدی طارمی در سالن وزنه تمرین می‌کند.

به غیر از سردار آزمون، مهدی طارمی و اللهیار صیادمنش که خارج از تمرینات گروهی هستند، سایر ملی پوشان فوتبال ایران در تمرین گروهی که در زمین چمن مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود، حضور دارند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lz958

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترابی:شرایط تیم ملی خیلی خوب است