//
کدخبر: ۲۱۱۰۹۳ //

اعتراض استقلالی ها به روز برگزاری بازی با پرسپولیس

براساس قرعه‌کشی صورت گرفته استقلال در هفته چهارم لیگ نوزدهم در ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس است و البته این دیدار در یک روز غیر تعطیل برگزار می شود.

اعتراض استقلالی ها به روز برگزاری بازی با پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

با اعلام سازمان لیگ این بازی روز یک‌شنبه ۳۱ شهریور از ساعت ۱۸:۴۵ سوت می‌خورد. قرار است استقلال به عنوان میزبان ۹۰ درصد از سکو‌ها را به هواداران خود اختصاص دهد و همین شرایط برای پرسپولیس در بازی برگشت اتفاق بیفتد، اما حتی خود مسئولان فدراسیون هم نمی‌دانند چطور چنین کاری مقدور و قابل اجراست. امسال مسابقات، بلیت‌فروشی الکترونیکی می‌شوند، اما روی کارت ملی کسی نوشته نشده که طرفدار استقلال است یا پرسپولیس و هواداران هر دو تیم در بازی رفت و برگشت می‌توانند به صورت الکترونیکی بلیت بخرند و داخل ورزشگاه بروند و پرچم تیم مورد علاقه‌شان را دربیاورند و تکان دهند و هیچ‌کس هم طبیعتاً نمی‌تواند آن‌ها را به جرم هوادار قرمز یا آبی بودن از ورزشگاه اخراج کند، اما باشگاه استقلال به تاریخ برگزاری شهرآورد اعتراض دارد و امروز این اعتراض را به صورت مکتوب و رسمی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام می‌کند.

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در همین خصوص گفت: در بازی رفت باشگاه استقلال میزبان مسابقه است و می‌خواهیم این بازی در روز تعطیل برگزار شود تا هواداران استقلال مجبور نباشند در یک روز کاری راهی ورزشگاه شوند یا اینکه به دلیل همین مشغله کاری نتوانند برای حمایت از تیم‌شان در ورزشگاه حاضر شوند. حال اگر شورای تأمین تشخیص داده بازی رفت استقلال و پرسپولیس در روز یک‌شنبه برگزار شود ما از فدراسیون فوتبال درخواست می‌کنیم جهت برقراری عدالت حتماً بازی برگشت این ۲ تیم نیز در روز غیرتعطیل برگزار شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۱۰۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان