تاریخ انتشار: 1398/06/15 12:38
کد خبر: 88977

طعنه جالب هافبک پیشین استقلال به استراماچونی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: طی این مدت حواشی زیادی در تیم وجود داشت و مدیریت باشگاه نتوانست اوضاع را آرام کند. تیم کلی بازیکن خوب از دست داد، ولی خرید‌های چشمگیری نداشت.
طعنه جالب هافبک پیشین استقلال به استراماچونی

علی حاج‌اکبری ، هافبک اسبق استقلال تهران، در خصوص شرایط این روز‌های آبی‌پوشان با ما هم‌صحبت شد.

از استقلال،خبر دارید؟

    بله، بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم و از حواشی‌ای که داشته خبر دارم.

آیا یک باخت و یک مساوی کارنامه خوبی برای استقلال می‌تواند باشد؟

    به هیچ عنوان! این درست است که تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی فصل روی فرم نیستند، اما این دلیل نمی‌شود استقلال بازی‌های بدی از خودش ارائه دهد و از لحاظ فنی چیز تازه‌ای برای ارائه نداشته باشد.

چرا استراماچونی نتوانسته آرامش را به تیم برگرداند؟

    چون مشکل اصلی به مدیریت استقلال برمی‌گردد. طی این مدت حواشی زیادی در تیم وجود داشت و مدیریت باشگاه نتوانست اوضاع را آرام کند. تیم کلی بازیکن خوب از دست داد، ولی خرید‌های چشمگیری نداشت. استراماچونی هم مرتب سر و صدا می‌کند و این سیاست درستی برای توجیه این ناکامی‌ها نیست. باور کنید اگر بزرگانی، چون جواد زرینچه در تیم نبودند و با تجربه خود اوضاع را آرام نمی‌کردند شرایط بدتر از این می‌شد.

و همین استقلال،باید در شهرآورد هفته چهارم مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کند؟

    قطعاً بازی سختی خواهد بود. پرسپولیس به نظر می‌رسد هماهنگ‌تر است، ولی استقلال هنوز نتوانسته خودش را پیدا کند. من معتقدم روی کاغذ استقلال شرایط سخت‌تری دارد و امیدوارم تا روز شهرآورد بتوانیم روح و روان بازیکنان را مهیای این بازی کنیم.

شانس استقلال،برای قهرمانی تا چه اندازه است؟

    قهرمان شدن برای استقلال به این آسانی‌ها نیست به خصوص این که سپاهان و تراکتور هم تا دندان خودشان را مسلح کرده‌اند؛ با این وجود باید تا نیم‌فصل صبر کرد و شرایط مدعیان را سنجید و سپس اظهار نظر کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aa89l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در رختکن استقلال به خارجی ها توهین شد؟