تاریخ انتشار: 1398/06/18 20:29
سرمربی هنگ کنگ :ایران نباید بترسد
کد خبر: 88594

پیش بینی برگزاری تظاهرات در بازی تیم ملی

سرمربی تیم ملی هنگ کنگ می‌گوید معترضان تظاهرات را در استادیوم برگزار نمی‌کنند؛ بنابراین ایران نباید از این اتفاق بترسد.
 پیش بینی برگزاری تظاهرات در بازی تیم ملی

فردا ایران در مقابل هنگ کنگ قرار خواهد گرفت. این بازی نخستین دیدار شاگردان ویلموتس در مرحله جدید مقدماتی جام جهانی 2022 است که در خارج از خانه برگزار می شود. به نقل از رویترز، فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، هفته گذشته درخواست ایران برای تغییر محل بازی با هنگ کنگ به خاطر تظاهرات را رد کردند.

همین درخواست ایران به نوعی حس ترس و اضطراب از سوی ملی پوشان را منتقل کرده که طبیعی نیز هست و البته باعث شده تا میکسو پاتالاتنین سرمربی تیم میزبان به آن واکنش نشان دهد.

او در همین خصوص می گوید: من یک چیز را می دانم آن هم این که هنگ کنگ محلی امن برای هر تیمی است که می خواهد بیاید و بازی کند. معترضان هرگز تظاهرات را در استادیوم برگزار نمی کنند و اصلا مشکلی وجود ندارد.

میکسو پاتلاینن همچنین افزود: من مطمئن هستم که اینجا امن خواهد بود و آن ها می توانند در این مکان آماده شوند و هرگز مشکلی وجود نخواهد داشت. من از اعتراضات آگاه هستم اما ما به آن چیزها اهمیتی نمی دهیم و نمی پردازیم. ما آماده می شویم برای بازی مقابل ایران و به مسائل سیاسی اهمیتی نمی دهیم.

رویترز در این خصوص همچنین نوشته است: در بازی دوستانه منچسترسیتی و کیچی هنگ کنگ تظاهرات ضد دولتی به استادیوم کشیده شد و پیش بینی می شود روز سه شنبه نیز این اتفاق رخ دهد.

بازی ایران و هنگ کنگ فردا در ورزشگاه40 هزار نفری این کشور برگزار می شود؛ جایی که در سال های اخیر تیم های بزرگ اروپایی در آن ددارهای دوستانه پیش فصل را برگزار کردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yap5m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داور دیدار هنگ کنگ-ایران مشخص شد