تاریخ انتشار: 1398/06/21 10:21
کد خبر: 88356

دربی 90 تماشاگری ویژه دارد!

مارک ویلموتس قصد دارد یکی از تماشاگران دیدار شهرآورد باشد. او که درباره این مسابقه تعریف‌های زیادی شنیده، قصد دارد بازی را از نزدیک ببیند.
دربی 90 تماشاگری ویژه دارد!

مارک ویلموتس و دستیارانش از تیم ملی جدا نشدند و همراه با ملی‌پوش‎ها به کشور بازگشتند. او در مدت کوتاهی که سرمربی ایران بوده، به مرخصی زیادی رفته ولی حالا می‌خواهد یکی از بازی‌های هفته سوم و چهارم را تماشا کند.

ویلموتس قصد دارد یکی از تماشاگران دیدار شهرآورد باشد. او که درباره این مسابقه تعریف‌های زیادی شنیده، قصد دارد بازی را از نزدیک ببیند. نزدیک به ۱۰ بازیکن تیم ملی در این دو باشگاه حضور دارند و طبیعتاً ویلموتس با دیدن همان بازی می‌تواند خیلی از آن‌ها را زیر نظر بگیرد. ویلموتس با حضور در شهرآورد به نوعی انتقادات را هم کمتر خواهد کرد. به هر حال او در این مدت به‌خاطر نبودن در ورزشگاه‌ها و همین‌طور مرخصی‌ها با انتقاداتی روبه‌رو شد. حالا ویلموتس قصد دارد در ایران بماند و فضا را تغییر دهد. سرمربی تیم ملی احتمالاً بعد از آن به مرخصی کوتاهی خواهد رفت تا در بازگشت با تیم ملی استارت دوباره‌ای بزند. ایران دومین بازی خود را در مرحله اول جام جهانی مقابل کامبوج برگزار خواهد کرد. این بازی در آزادی برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8xxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش شجاع خلیل‌زاده به عدم حضورش در لیست تیم ملی