تاریخ انتشار: 1395/07/16 17:11
کد خبر: 257093

تحلیل AFC از دیدار ایران مقابل ازبکستان

پایگاه اینترنتی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) روز جمعه نوشت که تیم ملی ایران با گل دقیقه 27 سید جلال حسینی در سه بازی اخیر بدون خوردن گل، هفت امتیاز به دست آورده است.
تحلیل AFC از دیدار ایران مقابل ازبکستان

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، به نوشته این پایگاه خبری، ازبکستان در بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، برای نخستین بار در تاشکند خانه خود از تیم میهمان شکست خورد.

تیم ملی فوتبال ایران در بازی روز پنجشنبه با برتری ارزشمند یک بر صفر خارج از خانه در مقابل ازبکستان، به صدر جدول رده بندی گروه نخست مرحله مقدماتی جام جهانی در آسیا صعود کرد.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران،گفت: به نظر من، ما شایسته این پیروزی بودیم. هر چند که تیم ازبکستان هم خوب باز کرد. اما آنها فقط بر توپ در زمین خود تسلط داشتند. ما هر زمان که می توانستیم توپ را به دست آوریم، تلاش می کردیم که دست به ضد حمله بزنیم.

وی افزود: ما فرصت های زیادی در اختیار ازبکستان نگذاشتیم و آنها نیز عملکرد معمول خود را نشان ندادند که به نفع ما بود. هر بار که آنها شوت های خطرناک می زدند، ما جلوی آنها را سد می کردیم و من به اعضای تیم خود به علت این نتایج مثبت، تبریک می گویم.

به گفته کی روش، نبرد برای رسیدن به جام جهانی ادامه خواهد یافت و ما امروز سه امتیاز گرفتیم، هر چند که به پیروزی ها و امتیازات بیشتری نیاز داریم و تنها یک گام دیگر برای دستیابی ما به هدفمان باقی مانده است. 

این پایگاه اینترنتی می افزاید: تیم تاشکند در این بازی بدون اودیل احمدوف کاپیتان خود به علت بهبود نیافتن از مصدومیت، حضور یافت.

این در حالی بود که کی روش با توجه به بازی روز سه شنبه با کره جنوبی، تغییراتی در بازیکنان خط هافبک و حمله تیم خود ایجاد کرد.

به گفته ساموئل بابایان سرمربی تیم ازبکستان، متاسفانه ما این بازی را باختیم. بازیکنان ما برای جنگیدن تلاش کردند، اما تا پایان بازی نتوانستیم بدون حضور احمدوف فرصتی ایجاد کنیم. هر چند لحظاتی ایجاد کردیم، اما تیم نتوانست آنها را تحقق بخشد و اکنون ما بازی بعدی را در پیش رو داریم و باید به آن توجه کنیم.

وی افزود: ما این مبارزه را در 30 دقیقه نخست باختیم. افزون بر این ما نتوانستیم فرصتی از طریق خط میانی خود ایجاد کنیم که از دلایل اصلی شکست امشب ما بود. ما بدون احمدوف نمی توانیم خوب بازی کنیم، هر چند که مدافعان ما خوب بازی کردند اما در میانه زمین شکست خوردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyagl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داوران ایران – ازبکستان رسما معرفی شدند