تاریخ انتشار: 1398/06/22 21:48
لالیگا اسپانیا؛
کد خبر: 88208

آبی اناری ها درکمین خفاش ها،بازهم درغیاب لئو مسی

تیم های بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته چهارم لالیگا اسپانیا به مصاف هم خواهند رفت.
آبی اناری ها درکمین خفاش ها،بازهم درغیاب لئو مسی

درهفته چهارم از رقابت های لالیگا،شاگردان والورده که بدترین شروع فصل را درسال های اخیر خود تجربه می کنند، روز شنبه ۲۲شهریور ۹۸ و ازساعت۰ ۳ /۲۳در استادیوم نیوکمپ، به مصاف والنسیا خواهند رفت تا با پیروزی دراین بازی حساس و‌مهیج، به وضعیت نابسامان خود در جدول رده بندی لالیگا، سروسامان ببخشند.

دراین دیدار حساس آبی اناری همانند سه باری پیشین خود،مجددا لئو مسی، شاه مهره ،مغزمتفکر و همه کاره خود را بهمراه ندارند؛هرچند لوئیس سوارز مهاجم گلزن و زهردار خود را دراین دیدار درترکیب خواهد داشت و این مایه امیدواری هواداران باسلوناست.البته حضور دمبله نیز دور از دسترس بنظر میرسد.بارسا هر سه دیدار خود تنها ۴ امتیاز کسب کرده اند و در رده هشتم جدول جای خوش کرده اند،جایی که در سال های گذشته مطلقا به آن عادت نکرده اند. پیروزی در این بازی حساس و خاص می تواند سکوی پرتاب آنها بسوی بالای جدول باشد و قرار گرفتن درمسیر درست باشد.

درآن سوی زمین شاگردان سلادس که دراین هفته جانشین مارسلینو مربی موفق فصل گذشته والنسیا شده است،قرار دارند.آنها نیز همانند بارسا از سه بازی خود دارای ۴ امتیاز هستند و فقط بخاطر تفاضل گل کمتر، نسبت به بارسا در رده دهم جدول جای دارند. خفاش های ترسناک شهر والنسیا درفصل گذشته، سه بازی مقابل بارسلونا برگزار کردند که دوبار آن در رقابت لالیگا بود. خفاش ها در دیدار نخست درمستایا بازی را با دو‌گل به بارسا واگذار کردند و در دیدار برگشت در نیوکمپ با دبل مسی،بازی به تساوی ۲-۲ کشیده شد.اما در سومین دیدار این خفاش ها بودند که در ورزشگاه زیبای واندا متروپولیتانوی مادرید، توانستند در فینال کوپا ،بارسلونا را شکست دهند ،تا پس از سال ها حکومت آبی اناری در جام پادشاهی اسپانیا، قهرمانی در این رقابت ها را ،از چنگ بارسلونا بیرون بکشند.

قطعا  جدال رودریگو و گامیرو  زوج طلایی خط حمله والنسیا  با خط دفاعی متزلزل این روزهای بارسلونا دیدنی خواهد بود .ازسویی دیگر جدال پاره خو، کاپیتان و هافبک ملی پوش والنسیا بهمراه گوئدس ستاره پرتغالی خفاش ها، مقابل بوسکتس و دی یونگ دیدنی تر خواهد بود.

نکته جالب و قابل توجه این دیدار حضور دروازبانان فصل گذشته هردو باشگاه در ترکیب تیم رقیب است. نتو دروازبان سابق والنسیا روی نیمکت بارسلونا قرار خواهد گرفت و ازسویی دیگر سیلسن دروازبان اسبق بارسا درون دروازه والنسیا قرار می گیرد.

امین یزدانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8xmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی بارسلونا - والنسیا + فیلم