//
کدخبر: ۲۱۳۲۰۸ //

برنامه هجومی و ویژه کالدرون برای پرسپولیسی ها

پرسپولیس در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته سوم رقابت های لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی از صنعت نفت آبادان پذیرایی کند.

 برنامه هجومی و ویژه کالدرون برای پرسپولیسی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

 با توجه به اینکه این دیدار قبل از دربی برگزار می شود و پرسپولیس در دیدار قبلی خود هم برابر تراکتور تن به شکست داد هر نتیجه ای به غیر از پیروزی ناکامی بزرگی برای کالدرون به شمار می آید.

پرسپولیس به سه امتیاز این بازی نیاز دارد و بعد از این دیدار باید سه دوئل سخت برابر تیم های مدعی استقلال، سپاهان و پدیده داشته باشد.

پیش بینی می شود که پرسپولیس در  ورزشگاه آزادی بازی خوب و هجومی را به نمایش گذارد اما نفت آبادان هم با سرمربی برزیلی خود تیمی بسیار خوب نشان داده و اخیرا هم بختیار رحمانی را جذب کرد تا خط میانی اش را سر و سامان بخشد.

نفت آبادان در گرفتن تساوی تبحر خاصی دارد و طبیعی است هم که در ورزشگاه آزادی به دنبال بازی دفاعی و چشم بستن به ضد حملات باشد و این باعث می شود تا سرخ پوشان در باز کردن دروازه حریف خود کار بسیار سختی پیش رو داشته باشند.

در چنین دیدارهای موقعیت گلزنی به ندرت خلق می شود و زدن ضربات از راه دور و همچنین ارسال توپ های بلند و ضربات ایستگاهی یکی از اصلی ترین تاکتیک ها برای رسیدن به گل است و سرمربی پرسپولیس هم در تمرین اخیر تیمش به چنین تاکتیکی نگاه ویژه ای داشت.

باتوجه به اینکه چند بازیکن اصلی پرسپولیس در اردوی تیم ملی بوده اند طبیعی است که آنها در بازی دوشنبه خسته باشند و طراوت همیشگی خود را نداشته باشند.

کالدرون بر اساس آنچه از تمرینات تیم برآورد می شود برابر صنعت نفت حساب ویژه‌ای روی استفاده بهینه شاگردانش از ضربات ایستگاهی و شروع مجددها دارد و حتی شنیده می شود از ترابی خواسته درون محوطه شوت زنی داشته باشد، موضوعی که می‌تواند مسیر پرسپولیسی‌ها را برای رسیدن به دروازه آبادانی‌ها هموارتر کند. در این راستا این مسأله در تمرینات اخیر پرسپولیس بیش از گذشته مرور می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان