تاریخ انتشار: 1398/06/25 07:51
کد خبر: 87911

گُلر پرسپولیس به گواردیولا پیوست!

شرکت آلمانی تولید البسه و تجهیزات ورزشی پوما مذاکرات مثبتی با علیرضا بیرانوند داشته تا گلر شماره یک تیم ملی ایران از این به بعد از البسه این برند معروف استفاده کند.
گُلر پرسپولیس به گواردیولا پیوست!

برند آلمانی پوما مدتی است در ایران فعالیت ندارد، اما از خارج از کشور مذاکراتی را با دروازه‌بان تیم ملی و پرسپولیس آغاز کرده و گفته می‌شود طرفین به توافق خوبی هم رسیده‌اند و به زودی قرارداد نهایی حداقل برای یک سال به امضا خواهد رسید.

جالب است بدانید علیرضا بیرانوند طبق قراردادش با باشگاه پرسپولیس می‌تواند از البسه مد نظرخودش (تبلیغاتی) استفاده کند و منعی از این بابت ندارد. البته در بازی‌های ملی بعید می‌دانیم او بتواند غیر از کفش استوک‌دار از سایر لوازم و البسه پوما از جمله دستکش دروازه‌بانی استفاده کند. شاید جالب باشد بدانید پپ گواردیولا سرمربی مشهور منچستری سیتی نیز از جمله چهره‌های معروفی است که با پوما قرارداد دارد. پوما چندی پیش با باشگاه منچسترسیتی قرارداد همکاری و شراکت استراتژیک امضا کرده و جایگزین نایک، اسپانسر قبلی این باشگاه انگلیسی شده است. به نظر می‌رسد پوما قصد دارد از همکاری با باشگاه منچسترسیتی و سرمربی مشهورش برای جبران شکست در جبهه آرسنال و واگذاری این تیم انگلیسی به رقیب آلمانی‌اش، آدیداس، استفاده کند. پوما اعلام کرده پپ گواردیولا، سرمربی سیتی از این پس به عنوان یکی از سفیران برند پوما فعالیت خواهد کرد و چه در زمین فوتبال و چه بیرون از زمین فوتبال به معرفی و شناساندن محصولات پوما دست خواهد زد. پوما همچنین اعلام کرد گواردیولا علاوه بر بعد تبلیغاتی، در حوزه طراحی و تولید لباس و کفش ورزشی به این شرکت مشاوره خواهد داد و پوما از تجربیات او استفاده خواهد کرد! یکی دیگر از فوتبالیست‌های معروفی که با پوما قرارداد دارد سرخیو آگوئروست. داماد سابق مارادونا و یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان آرژانتینی که درخشش خود را از تیم‌های کشورش آغاز کرده و در حال حاضر در منچسترسیتی عضویت دارد. توانایی‌های خارق العاده این بازیکن سبب شد در سال ۲۰۰۶ به تیم اتلتیکو مادرید منتقل شده و به بازیکنی در کلاس جهانی تبدیل شود. این بازیکن تکنیکی قراردادی را با کمپانی آلمانی پوما امضا کرده که در قبال پوشیدن کفش‌های ورزشی این برند سالانه مبلغ ۲ میلیون دلار دریافت خواهد کرد.

بد نیست بدانید ماریو بالوتلی بازیکن غیرقابل پیش‌بینی و ایتالیایی بار‌ها ثابت کرده که علی‌رغم مشکلات اخلاقی و رفتاری، بازیکن باهوش و بااستعدادی است. او زمانی که در باشگاه میلان ایتالیا توپ می‌زد، قراردادی را با کمپانی ورزشی پوما به ثبت رسانده بود که براساس آن برای هر فصل پوشیدن کفش‌های این کمپانی مبلغ ۶٫۹ میلیون دلار دریافت می‌کرد. همچنین سسک فابرگاس ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا هم با پوما همکاری کرده است. او بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ در عضویت باشگاه آرسنال بوده و بر طبق قراردادی که با کمپانی پوما داشت برای پوشیدن کفش‌های این کمپانی سالانه ۵٫۳۴ میلیون دلار دریافت می‌کرد!

گفتنی است تصویر زیر نمونه ای از همکاری تبلیغاتی علیرضا بیرانوند با شرکت آلمانی در فضای مجازی است.

3


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kg7bd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه‌گانه حاشیه‌ساز بیرانوند در ۵ ماه