تاریخ انتشار: 1398/06/25 13:59
کد خبر: 87863

ملی پوشان فوتوالی دست و پا شکسته به بانکوک سیدند

ملی پوشان تیم ملی فوتوالی نصفه و نیمه به بانکوک رسیدند.
ملی پوشان فوتوالی دست و پا شکسته به بانکوک سیدند

تیم ملی فوتوالی ایران که پس از ۷ مرحله اردوی آماده سازی، مرحله پایانی و هشتم اردو را در تهران برگزار کرده بود صبح امروز ۲۵ شهریور برای حضور در مسابقات جام جهانی وارد شهر بانکوک تایلند شد.

نکته قابل توجه از کاهش سهمیه تیم های اعزامی کشورمان از دو‌ تیم به یک تیم بوده است که با هماهنگی های انجام شده قرار بود دو‌ تیم الف و ب به نمایندگی از ایران در این رقابت ها شرکت کنند که با صادر نشدن روادید و مجوز خروج از کشور دو بازیکن یزدی و سرباز از سوی سپاه پاسداران، تیم ایران با نیمی از بازیکنان اعزامی و ملی پوش به کارزار جهانی آمد.

سید حسین میرحسینی و سید مهدی میرجلیلی بازماندگان از این مسابقات هستند که با نبود آنها وحید ایمری و فرشاد پورفرزاد بازیکنان گلستانی تیم ملی با هدایت سرمربی محمد تطهیری برای رفتن به سکو کار سختی را در پیش خواهند داشت.

عارف حمزه پور مدیر تیم های ملی هم از تلاش و پیگیری های لازم برای گرفتن مجوز خروج و رسیدن دو بازیکن ملی پوش خبر داد و گفت: با توجه به آغاز شدن این مسابقات در روز ۲۷ شهریور امیدواریم با همکاری وزارت ورزش و معاونت آموزش سپاه پاسداران مجوز خروج این دو بازیکن صادر شود تا در روزهای آینده با اضافه شدن این دو بازیکن ارزشمند شانس سکو‌ رفتن ملی پوشان کشور در این رقابت ها قوت بگیرد.

این رقابت ها با حضور ۳۲ تیم و در ۸ گروه ۴ تیمی  از ۲۷ شهریور در کشور تایلند آغاز می شود و یک مهر هم با معرفی تیم های برتر به پایان می رسد.

فوتوالی ایران سابقه سومی در مسابقات جهانی مالزی و نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد.

خبرنگار اعزامی/ بنیامین مرشدی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxb9o

آخرین اخبار