تاریخ انتشار: 1398/06/25 21:42
لیگ قهرمانان اروپا؛
کد خبر: 87819

دورتموند-بارسلونا؛ماموریت دشوار شاگردان والورده در لانه زنبورها

تیم های دورتموند و بارسلونا در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهد رفت.
دورتموند-بارسلونا؛ماموریت دشوار شاگردان والورده در لانه زنبورها

سه شنبه شب و از ساعت۰ ۳ /۲۳ به وقت ایران،در نخستین دیدار از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، شاگردان لوسین فاوره درقالب دورتموند ملقب به زنبورها  در ورزشگاه جهنم گونه سیگنال ایدوناپارک شهر دورتموند، میزبان بارسلونا ،جدی ترین مدعی فتح این رقابت ها خواهند رفت.

زنبورها در آخرین دیدار بوندسلیگایی خود با ۴ گل بایرلورکوزن را درهم کوبیدند و درشرایط بسیار خوبی ازنظر روحی و روانی قرار دارند.سرعت بازی زنبورها و بازی ترکیبی آنها هرخط دفاعی را به چالش خواهد کشید.مثلث خطرناک و فوق العاده ی رویس،آلکاسر و سانچو، نقطه قوت دورتموند درفاز تهاجمی است که قادر است مشکلات فراوانی برای خط دفاعی بارسلونا ایجاد کند.

بازی در ایدونا پارک برای هرتیمی سخت ودشوار است حتی اگر میهمان ،تیم شاداب و باطراوتی چون بارسلونا باشد. زیرا زنبورها هواداران بی نظیری دارند که نود دقیقه بشدت تیمشان را تشویق می کنند.

درآن سوی زمین شاگردان والورده درقواره ی بارسلونا قرار دارند که در آخرین دیدار پیش از دیدار با دورتموند، توانستند درنیوکمپ والنسیا را با ۵ گل درهم بشکنند، تا هم فاصله خود را با سویا و اتلتیکو کم کنند و هم برای مدعیان چمپیونزلیگ خط  ونشان کشیده باشند.

ظهور ستاره آینده داری بنام آنسو فاتی تا حدود زیادی می تواند نگرانی هواداران بارسلونای پس از مسی را،برطرف کند و بنوعی همچنان امیدوار نگه دارد.این بازیکن فوق العاده خلاق،باهوش و تکنیکی با این سن و سال کم، این امیدواری را به علاقه مندان فوتبال جهان می دهد که شاهد نابغه دیگری از آکادمی  لاماسیا به فوتبال جهان باشند.بعدها ازاین بازیکن زیاد خواهیم شنید.

بارسلونا کم کم در مسیر و جاده پیروزی قرار گرفته است و قطعا این دیدار از زیبایی ،جذابیت و طراوت خاصی برخوردار خواهد بود،زیرا تفکرات والورده و فاوره تاحدود زیادی بهم نزدیک هستند.

جدال اکسل ویتسل بلژیکی و دی یونگ هلندی درمیانه زمین دو‌تیم، می تواند هم دیدنی باشد وهم آموزشی.

حضور مسی دراین دیدار هنوز در پرده ای از ابهام قرار دارد.حضور مسی می تواند بر زیبایی این دیدار سراسر تهاجمی بیفزاید.

امین یزدانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7gnz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش دورتموند برای جذب مهاجم بزریلی آبی‌واناری‌ها