تاریخ انتشار: 1398/06/27 10:10
کد خبر: 87636

صعود حماسی السد بی تلفات نبود

روزنامه های قطر در پوشش اخبار صعود حماسی السد به نیمه نهایی ACL2019 از تلفات سنگین به جامانده از رویارویی با النصر عربستان روی دست ژاونی نوشتند.
صعود حماسی السد بی تلفات نبود

السد بعد از این که در بازی با رفت با النصر در ریاض با نتیجه 2-1 شکست خورد دو شب قبل در دوحه توانست با برتری 3-1 ضمن جبران این باخت جواز صعود به نیمه نهایی رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد تا ژاوی هرناندز و شاگردانش در آستانه رسیدن به موفقیتی بزرگ قرار بگیرند.

این برد و صعود حماسی اما چندان هم بی تلفات نبود چون بنا به اعلام رسانه های دوحه دو مصدوم سرشناس روی دست سرمربی اسپانیایی گذاشت. یکی از آنها پدرو میگل مدافع دوملیتی و پرتغالی الاصل السد است که نقشی غیرقابل انکار در موفقیت های این تیم در یکی دو سال گذشته داشت و با آسیب دیدگی جدید برای سه تا چهارهفته خانه نشین شد.

علاوه بر پدرو میگل باید از حسن الهیدوس نیز به عنوان دیگر آسیب دیده السدی ها نام برد گرچه مشکل کاپیتان تیم ملی قطر و السد برای ادامه بازی ها چندان جدی نیست و ژاوی از بابت این مهره نگرانی چندانی ندارد. قهرمان قطر در نیمه نهایی برای سومین بازی متوالی بار دیگر با حریفی سعودی به نام الهلال روبرو خواهد شد تا جواز رسیدن به فینال این فصل را به دست بیاورد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lz8y6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


السد 7- 1 الشحانیه؛یاران رضاییان گل باران شدند!