//
کدخبر: ۲۱۴۵۱۵ //

تمجید سولسشایر از مهاجم ۱۷ ساله یونایتد

سرمربی منچستریونایتد به تمجید از میسون گرینوود پرداخت که توانست تک گل پیروزی تیمش را برابر آستانه به ثمر برساند.

تمجید سولسشایر از مهاجم ۱۷ ساله یونایتد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از سایت باشگاه منچستریونایتد، اوله‌گنار سولسشایر پس از پیروزی یک بر صفر منچستریونایتد برابر آستانه در هفته نخست لیگ اروپا به تمجید از میسون گرینوود ۱۷ ساله پرداخت که تک گل تیمش را به ثمر رساند. سرمربی نروژی پس از بازی گفت: او یکی از بهترین گلزنانی است که در اختیار داریم و خوشحالم که توانست گلزنی کند. مطمئن هستم زمانی که به خانه بازگردد احساس خوبی نسبت به این اتفاق خواهد داشت. میسون یک گلزن ذاتی است و همیشه در موقعیت گل با اعتماد به نفس عمل می‌کند. می‌تواند وارد محوطه جریمه حریف شود و با پای چپ ضربه بزند. همان‌طور که در نیمه اول شاهدش بودیم. همچنین می‌تواند بیرون از محوطه جریمه با پای راست به توپ ضربه بزند که این موضوع را در نیمه دوم به خوبی نشان داد. این ویژگی خیلی خوبی برای یک مهاجم محسوب می‌شود.

سرمربی منچستریونایتد در این دیدار به بازیکنان جوان تیمش فرصت بازی داد. او به تمجید از آنها پرداخت و گقت: اگر می‌خواهید در یونایتد موفق باشید باید بدانید که جو ورزشگاه چگونه است. برای نخستین بازی جای آسانی نیست. در چنین دیدارهایی گلزنی به سختی انجام می‌شود. با این حال گرینوود پیروزی را برایمان به ارمغان آورد. به همین خاطر برایش خوشحالیم. به نظرم آنخل گومس خوب بازی کرد و چونگ توانایی‌هایش را نشان داد. با گذشت زمان بهتر خواهند شد.  

سولسشایر افزود: دیشب فرصت بزرگی برای بازیکنان جوان تیم بود. اگر آماده بازی نبودند آنها را دعوت نمی‌کردیم. در هر صورت آنها برای پیدا کردن ریتم مورد نظرشان به زمان بیشتری برای حضور در میدان نیاز دارند. برخی از آنها برابر وستهام بازی نخواهند کرد اما هفته بعد می‌توانند مقابل روچدیل به میدان بروند.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه به انتقاد از تیم خود پرداخت و گفت: گاهی اوقات بهترین تصمیم‌ها را در جریان بازی نگرفتیم. همچنین برخی از ضربات در چارچوب توسط دروازه‌بان مهار شد. او بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت. در چنین بازی‌هایی اگر یک یا دو موقعیت گل داشته باشید باید پیروزی را در ۲۰ دقیقه ابتدایی قطعی کنید. اگر این اتفاق رخ دهد می‌توانید از بازی لذت بیشتری ببرید.

سرمربی نروژی در پایان اظهار کرد: در جریان هفته خود را برای دیدار برابر وستهام آماده خواهیم کرد. جمعه روز ریکاوری برای همه است و شنبه دوباره خود را برای بازی‌های لیگ برتر آماده می‌کنیم.

یونایتد یکشنبه عصر در هفته ششم لیگ برتر به مصاف وستهام می‌رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۵۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان