//
کدخبر: ۲۱۴۶۵۹ //

پیشنهاد به کالدرون برای برد در دربی

حالا پرسپولیس دربی را در پیش دارد و اگر قرار باشد کالدرون دوباره با دو مهاجم تیمش را به زمین بفرستد، این نگرانی وجود خواهد داشت که زوج علیپور – جونیور دوباره کارآیی لازم را نداشته باشد اما راه حل چیست؟!

پیشنهاد به کالدرون برای برد در دربی
به گزارش فرتاک نیوز،

آنچه مشخص است اینکه مشکلات خط حمله پرسپولیس که فصل گذشته هم تا حدودی رخ نمود و گل زده سرخ‌ها در بین چهار تیم برتر لیگ کمتر از بقیه ثبت شد همچنان وجود دارد. پرسپولیس در سه بازی گذشته فقط دو گل به ثمر رسانده که یکی را ترابی به‌عنوان هافبک کناری و دیگری را محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع میانی این تیم به ثمر رسانده و دست مهاجمان پرسپولیس از گل کوتاه مانده است.

در دو بازی اول علی علیپور به تنهایی در رأس خط حمله قرار گرفت اما در بازی با صنعت نفت با جونیور براندائو برزیلی یک زوج تشکیل داد که هم در دو بازی ابتدایی هم در دیدار اخیر، مهاجمان پرسپولیس ناکام بودند. در این میان مهاجمی مثل امیر روستایی جوان هم به‌عنوان هافبک کناری به بازی رفت که او نیز در گلزنی موفق نبود.

حالا پرسپولیس دربی را در پیش دارد و اگر قرار باشد کالدرون دوباره با دو مهاجم تیمش را به زمین بفرستد، این نگرانی وجود خواهد داشت که زوج علیپور – جونیور دوباره کارآیی لازم را نداشته باشد.

بعید است کالدرون برای این بازی بزرگ به دو مهاجم جوان تیمش یعنی مهدی عبدی و امیر روستایی اعتماد کند و شاید این دو نفر باز هم در فهرست تیم شان نباشند اما سیامک نعمتی می‌تواند گزینه بهتری برای حضور در خط حمله باشد. نعمتی که سابقه گلزنی مقابل استقلال با پیراهن پیکان را دارد مقابل صنعت نفت و تراکتورسازی در کناره‌های خط میانی بازی کرد که نمایش مثبت و امیدوار کننده‌ای نداشت. با این حال حضور در دربی می‌تواند هر بازیکنی را با انگیزه کرده و به بالاترین کیفیتش نزدیک کند. از این رو نعمتی با توجه به شرایط جسمانی خوبش و البته ضربات ناگهانی خود می‌تواند مهره مفیدتری نسبت به جونیور برزیلی باشد کما اینکه فصل گذشته و قبل‌تر از آن هر گاه در خط حمله بازی کرد یا گل زد یا مفید بازی کرد.

از سوی دیگر با توجه به تراکم شدید بازیکن در خط میانی و اینکه عالیشاه و امیری می‌توانند کاندیداهایی برای بازی کردن در کناره‌های خط میانی به‌عنوان بازیکن اصلی باشند، ترابی را می‌توان بهترین گزینه برای بازی کردن در خط حمله دانست. ترابی که آماده‌ترین بازیکن پرسپولیس در فاز حمله به حساب می‌آید فصل قبل چند بار کنار علیپور در خط حمله بازی کرد که کارآیی بهتری داشت. ترابی در بازی نیم فصل دوم پرسپولیس مقابل سایپا (تیم سابقش) در خط حمله کولاک کرد.

۲۴ فروردین امسال بود که ترابی در شروع نیمه دوم بازی با سایپا به‌عنوان مهاجم به میدان رفت و تنها ۵ دقیقه بعد از ورودش به میدان به علیپور پاس گل داد و ۱۲ دقیقه بعد از آن خودش با مانوری تماشایی گل زد.

ترابی در سه بازی این فصل آماده‌ترین بازیکن تیمش در فاز حمله بوده. او در دیدار مقابل پارس جم تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند و در بازی اخیر مقابل صنعت نفت اگر خوش شانس بود هم اسمش به‌عنوان سازنده هم زننده گل ثبت می‌شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۶۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان