تاریخ انتشار: 1398/06/30 09:05
کد خبر: 87291

میلان و اینتر یا استقلال و پرسپولیس؟!

عباس قانع دیروز در یکی از شبکه‌های اجتماعی از انتخاب خود به عنوان گزارشگر بازی قرمز و آبی خبر داده بود، اما توضیح نداد کدام قرمز و آبی؟ او قرار است امشب گزارشگر شهرآورد میلان باشد یا فردا شهرآورد تهران را گزارش کند؟
میلان و اینتر یا استقلال و پرسپولیس؟!

قانع که با گزارش‌های متفاوت فوتبال ساحلی و «بوم، بوم» گفتن‌هایش مشهور شد، قبلاً در یکی از شبکه‌های اینترنتی فوتبال داخلی گزارش کرده، اما بعید است شهرآورد تهران را آن هم در شبکه سوم سیما به او بدهند.

دیروز وقتی با یکی از مسئولان ورزش شبکه ۳ حرف زدیم، گفت: «هنوز گزارشگر شهرآورد انتخاب نشده، اما بعید است قانع بازی استقلال و پرسپولیس را گزارش کند و امروز یکی از گزارشگران لیگ برتر خودمان برای این بازی انتخاب خواهد شد.» یکی از گزارشگرانی که طی روز‌های اخیر نامش به عنوان گزارشگر شهرآورد فردا بر سر زبان‌ها افتاده بود هم به انتخاب عباس قانع برای گزارش بازی سرخابی‌ها واکنش نشان داد و گفت: «حتی شوخی‌اش هم قشنگ نیست، از مزدک و عادل به بوم، بوم رسیده‌ایم. نمی‌گویم شهرآورد را به من بدهند، ولی تا این حد هم نباید سطح توقع مخاطب را پایین آورد.»

در حال حاضر از پیمان یوسفی به عنوان گزارشگر احتمالی شهرآورد نام برده می‌شود، شهرآورد قبلی را محمدرضا احمدی گزارش کرد و احتمالش خیلی کم است که بازی فردا را هم به او بدهند. البته ماجرای قانع از اینجا شروع شد که همسرش در صفحه شخصی خود خبر داد شوهرش قرار است گزارشگر بازی سرخابی‌ها باشد و ساعتی بعد معلوم شد انگار منظور او بازی میلان و اینتر است، نه استقلال و پرسپولیس!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7j9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 صدای استقلالی‌ها در آمد