تاریخ انتشار: 1398/07/03 09:25
کد خبر: 86738

حلالی: ۱۳، ۱۴ ماه مجانی در پرسپولیس کار کردم/ با گلزنی عبدی، مزدم را گرفتم

سرمربی امید‌های پرسپولیس گفت: متأسفانه ما الان مهاجمی را از آن طرف دنیا آوردیم که همیشه پشت به دروازه است در حالی که عبدی قبل از زدن ضربه نیم‌تیغ می‌شود...
حلالی: ۱۳، ۱۴ ماه مجانی در پرسپولیس کار کردم/ با گلزنی عبدی، مزدم را گرفتم

اسماعیل حلالی، سرمربی امید‌های پرسپولیس از گلزنی شاگردش مهدی عبدی در دربی خوشحال است. با او گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

بازیکنی مانند مهدی عبدی را پرسپولیس نخواسته بود؟

بله، بازی‌های امید‌ها زود تمام می‌شود وقتی اوایل بهمن بازی‌های امید‌ها تمام شد، من عبدی را به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد دادم، اما آقای برانکو گفتند در پست مهاجم بازیکن زیاد داریم از همین‌رو با اصرار خود عبدی این بازیکن به شکل قرضی به بادران رفت و دوباره بعد از پایان مدت قرضی حضورش دوباره با هزار زحمت و به سختی به پرسپولیس برگشت. من تا پایان ضامن بازیکنم هستم و مهم برای من باشگاه پرسپولیس و خوشحالی هوادار است و باور کنید وقتی دیدم شاگردم در دربی گل زد و موجب شادی میلیون‌ها هوادار پرسپولیس شد، خدای خودم را شکر کردم. من ۱۳، ۱۴ ماه است که در پرسپولیس مجانی و با جان و دل کار می‌کنم، اما با زدن گل عبدی من پاداش خودم را گرفتم.

گل عبدی به نظرتان شانسی بود یا حساب شده؟

عبدی کار‌هایی را انجام داد که نتیجه آموزش صحیح بود. متأسفانه ما الان بازیکنی را از آن طرف دنیا آوردیم که همیشه پشت به دروازه است در حالی که عبدی قبل از زدن ضربه نیم‌تیغ می‌شود و با روش درستی که در راه تصاحب توپ بر اثر ایستادن صحیح دارد به بهترین شکل ممکن حمله می‌کند و عالی ضربه می‌زند که منجر به گل می‌شود. من اگر حرفی می‌زنم از سر دلسوزی است و به خودم فکر نمی‌کنم به همین دلیل هم می‌گویم اگر پول نداریم بازیکن خارجی نیاوریم. دلال می‌آید و فقط بخش خاصی از بازی‌های یک بازیکن را تحویل باشگاه می‌دهد و مدیر قبلی هم می‌آید و بازیکن جذب می‌کند این در حالی است که سر مدیریت فعلی پرسپولیس کلاه نمی‌رود، چون ایشان فردی کاملاً فوتبالی هستند در حالی که مدیر قبلی که اشراف زیادی به موارد فوتبالی نداشت بازیکنی را جذب می‌کند که خیلی جالب نیست و نمی‌تواند مشکلی از پرسپولیس حل کند.

در مورد دربی ۹۰ و بار فنی این دیدار چه نظری دارید؟

دربی ۹۰ بار فنی آنچنانی نداشت، اما کالدرون تعویض‌های خوبی داشت و مقابل استقلال که به نظرم آنالیز و تعویض‌های خوبی نداشت، پیروز شد و به صدر بسیار نزدیک شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxxgr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معجزۀ پرسپولیسی که جهانی شد؛ وقتی عبدی یک تماشاگر بود! +سند