تاریخ انتشار: 1398/07/03 11:49
کد خبر: 86722

ترفند پوگبا برای مجبور کردن منچستریونایتد به فروشش

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ به دنبال افزایش دستمزدش در این تیم انگلیسی است.
ترفند پوگبا برای مجبور کردن منچستریونایتد به فروشش

نشریه «تایمز» انگلیس روز گذشته (سه‌شنبه) گزارش داد مدیران باشگاه منچستریونایتد مذاکرات اولیه خود را با پل پوگبا به منظور تمدید قرادادا این هافبک فرانسوی آغاز کرده‌اند تا او را برای ماندن در جمع شیاطین سرخ ترغیب کنند. اکنون نشریه اسپانیایی «اوکی دیاریو» خبر می‌دهد که پل پوگبا و مینو رایولا، مدیر برنامه‌هایش برای تمدید قرارداد با باشگاه منچستریونایتد، قصد دارند درخواست افزایش دستمزد این بازیکن تا 35 میلیون پوند در سال را بدهند.

به نظر می‌رسد پوگبا و مدیر برنامه‌هایش با ارائه چنین پیشنهادی با دستمزد هفتگی 600 هزار پوند قصد دارند مدیران باشگاه منچستریونایتد را مجبور به فروش این بازیکن کنند، این در حالی است که او در این تابستان به شدت مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس بود اما در نهایت این باشگاه منچستریونایتد بود که موفق شد ستاره خط میانی خود را با قیمت بالایی (180 میلیون پوند) که روی او گذاشت، حفظ کند.

پوگبا که فصل گذشته در 35 بازی لیگ برتری برای شیاطین سرخ به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 13 گل، 9 گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت، در این تابستان در مراسمی در شهر توکیوی ژاپن اعلام کرد که به دنبال تجربه چالشی جدید است و از علاقه‌اش به ترک اولدترافورد سخن گفت.

این بازیکن 26 ساله دو سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با منچستریونایتد باقی مانده است، اما باشگاه منچستریونایتد می‌تواند این قرارداد را برای یکسال دیگر تمدید کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yaadm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت سه باشگاه بزرگ اروپایی برای جذب اریکسن