//
کدخبر: ۲۱۵۸۹۴ //

افشاگری محمد پنجعلی درباره گل پرسپولیس در دربی ۹۰

مدافع سابق پرسپولیسی ها معتقد است که اگر تنها یک صدم قراردادها را خرج تیم های پایه کنند می توانند تیم بزرگسالان پرسپولیس را از نظر بازیکن تامین کنند.

افشاگری محمد پنجعلی درباره گل پرسپولیس در دربی ۹۰
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد پنجعلی به عنوان یکی از نفراتی که سال هاست دغدغه فوتبال در رده های پایه را دارد حرف های خود را در این باره این گونه آغاز کرد:

    در ابتدا باید این برد شیرین را به همه پرسپولیسی ها تبریک بگویم و امیدوارم این پیروزی ها تداوم داشته باشد و در نهایت منجر به قهرمانی تیم شود به مانند سال های اخیر. خوشحالم که این پیروزی با تولد آقایان پروین و خوردبین مقارن شده و در نهایت شیرین شده است.

محمد پنجعلی درباره تیم های پایه ای پرسپولیس و استعدادهای حاضر در آن به مانند گلزن دربی گفت:

    ما در آکادمی پرسپولیس استعدادهای زیادی داریم و متاسفانه وقتی می خواهیم از آنها استفاده کنیم راهی تیم های دیگر می شوند و ما باید با هزینه زیادی آنها را به دست بیاوریم. خوشبختانه عبدی با گلی که در دربی زد خستگی را از تن همه به در کرد خصوصا که ما مشکلات فراوانی داشتیم.

محمد پنجعلی در این باره ادامه داد:

    خوشبختانه گلزنی عبدی باعث شد تا نگاه ها به آکادمی پرسپولیس بیشتر شود که در آن بازیکنان بسیار خوبی حضور دارند. من امروز با آقای انصاری فرد هم در این رابطه صحبت کردم و در زمان حضور ایشان هم گفته بودم که ما همه جوره به دنبال اعتلای آکادمی پرسپولیس هستیم چرا که دغدغه خود من و خیلی ها همین بازیکنان جوان و آکادمی است.

محمد پنجعلی مدافع سابق پرسپولیس درباره مشکلات این تیم ها نیز گفت:

    ما برنامه هایی برای تمرینات و امکانات داشتیم که به آقای انصاری فرد منتقل کردیم. البته خوشبختانه خود ایشان هم می دانستند که مربیان تیم های پایه ۱۱ ماه است که حقوقی دریافت نکردند. مربیانی که از همین باشگاه هستند و رفتند و دوره های متعدد دیدند و حالا دارند کار می کنند. آنها با همه مشکلاتی که ما داشتیم سکوت کردند و چیزی نگفتند شما ببینید حتی یک مصاحبه هم انجام ندادند.

محمد پنجعلی البته پیشنهاد جالبی نیز برای مدیران پرسپولیس داشت:

    الان دیگر به راحتی می توانیم بگوییم که اگر یک صدم قراردادها خرج تیم های پایه شود ما می توانیم تیم بزرگسالان را تامین کنیم.

مدافع سابق تیم ملی درباره تولد دو اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت:

    علی آقا و محمودخان از اسطوره های باشگاه پرسپولیس هستند که امیدوارم همیشه سلامت باشند تا سایه آنها بالای سر پرسپولیس و فوتبال ایران باشد. آنها اسطوره هایی هستند که همه فوتبالی ها در هر حالی عاشق آنها هستند و این هم به همه افتخارات و فداکاری هایی بر می گردد که آنها با پرسپولیس تجربه کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۸۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان