//
کدخبر: ۲۱۶۵۷۵ //

حالا می دانیم رقیب مان برای قهرمانی چه تیمی است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 3-1 تیمش مقابل اورتون، تاکید کرد که کسب این سه امتیاز برای تیمش اهمیت زیادی داشت.

حالا می دانیم رقیب مان برای قهرمانی چه تیمی است
به گزارش فرتاک نیوز،

 در پایان هفته قبل، فاصله سیتی با لیورپول در صدر جدول 5 امتیاز بود و با برتری 1-0 قرمزها مقابل شفیلد یونایتد پیش از دیدار اورتون- سیتی، این اختلاف به 8 امتیاز افزایش پیدا کرده بود.

گواردیولا اعلام کرد که با توجه به اطلاع از این موضوع، تیمش نمی توانست در گودیسون پارک امتیاز از دست بدهد زیرا آنوقت کار برای آنها بسیار دشوار می شد.

او به خبرنگاران گفت:" ما می دانستیم که لیورپول بار دیگر پیروز شده و اختلاف به 8 امتیاز رسیده است- فاصله بسیار زیاد- بنابراین ما سه امتیاز را به دست آوردیم و در پایان ماه سپتامبر این فاصله 5 امتیاز است و هنوز امتیازات زیادی برای به دست آوردن وجود دارد.

ما می دانیم که اکنون با چه تیمی در رقابت قهرمانی هستیم. آنها 7 پیروزی پیاپی به دست آوردند، قهرمان اروپا هستند و فوتبال خوبی بازی می کنند. آنها رقیب ما هستند و می دانیم که نمی توانیم امتیازات زیادی از دست بدهیم زیرا آنها فصل قبل تنها در یک دیدار شکست خوردند.

فصل طولانی است؛ ما باید به این مسیر ادامه بدهیم و شاید کمی بیشتر آنها را تحت فشار بگذاریم و تلاش کنیم تا برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شویم."

گواردیولا سنگین ترین شکستش در فوتبال انگلیس را در خانه اورتون متحمل شده بود و اکنون از اینکه توانستند در این دیدار خارج از خانه به سه امتیاز برسند، خوشحال است.

" بازی در گودیسون پارک همیشه دشوار است. ما مثل همیشه خیلی خوب شروع کردیم، موقعیت به وجود آوردیم اما پس از آن مشکلات زیادی داشتیم.

در نیمه دوم، به جز ضربات شروع مجدد و دادن ضربات آزاد، ما دوباره خوب بازی کردیم. این احساس را داشتم که ما موقعیت خیلی خوبی داشتیم اما وقتی بازی 2-1 بود، ادرسون هم دو سیو استثنایی داشت. بازی خوبی بود."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۵۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان