//
کدخبر: ۲۱۶۸۰۵ //

حسن روشن به سیم آخر زد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به وزیر ورزش گفتم نصفی از این بازیکنانی که آوردند اندازه استقلال نیستند. باید تأسف خورد به حال کسی که این بازیکنان را به استقلال آورده است.

حسن روشن به سیم آخر زد
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال همیشه خیلی رک حرفش را می‌زند. حرف‌های او هم معمولاً یکسری‌ها را خوشحال می‌کند و یکسری‌ها را شاکی. او در گفتگو حرف‌های تازه‌ای درباره شهرآورد و ماجرای لگد زدن تبریزی به کلمن در بازی با ذوب‌آهن به زبان می‌آورد.

باید پول کلمن را بدهد

حسن روشن:

    به قیافه تبریزی نمی‌خورد در استقلال بازی کند. نمی‌دانم چه کسی او را آورده است. وقتی او را به استقلال می‌آورند می‌آید و به کلمن هم آن‌طور لگد می‌زند. به نظر من باید پول کلمن را هم از مرتضی تبریزی بگیرند!

این‌ها را نمی‌شناسم

حسن روشن:

    من اصلاً آرش رضاوند و محمد دانشگر را نمی‌‎شناسم. این‌ها کی هستند؟ از تبریزی هم دو بازی دیدم؛ یکی مقابل پرسپولیس و یکی هم این بازی. دیدم که در شهرآورد گل نزد. اصلاً این بازیکن‌ها صفرِ صفر هستند.

به وزیر گفتم

حسن روشن:

    به وزیر ورزش گفتم نصفی از این بازیکنانی که آوردند اندازه استقلال نیستند. باید تأسف خورد به حال کسی که این بازیکنان را به استقلال آورده است.

مقصر این‌ها نیستند

حسن روشن:

    دانشگر را دیدم که در بازی با ذوب‌آهن عصبی بود. من نمی‌گویم این‌ها بچه‌های بدی هستند ولی بازیکنی که در استقلال است، باید در حد و اندازه‌های این تیم باشد. اینجا استقلال است، تیم رقیب هم پرسپولیس است. اینجا نمی‌دانم خونه‌به‌خونه و اونجا و اینجا نیست. بازیکن که مقصر نیست. مقصر کسی است که این‌ها را به استقلال می‌آورد. گول دلال‌ها را خورده‌اند.

باشگاه را درست کنید

حسن روشن:

    جلوی خود فتحی گفتیم. گفتیم بابا ما با شما رفیق هستیم ولی اینکه مدیریت نیست. طرف می‌خواهد بمیرد به اتاق مدیر می‌رود. می‌خواهد داد بزند به اتاق مدیر می‌رود. بابا این‌طوری نیست که. شما باید کمیته‌های مختلف داشته باشی و خودت فقط مدیریت کنی ولی الان آقای فتحی یک‌تنه باشگاه را مدیریت می‌کند. همه تصمیم‌ها را خودش تکی می‌گیرد. نتیجه همین می‌شود. خود فتحی متوجه نیست. الان بازیکن و مربی را خودش می‌آورد. بابا ما نگفتیم فتحی را عوض کنید گفتیم اگر ایشان نمی‌تواند به کار ادامه دهد خودش استعفا کند و از استقلال برود. نگفتیم مدیر را ۶ ماه یک بار عوض کنید، گفتیم باشگاه را درست کنید. وضعیت همین‌طور پیش برود در استقلال فاجعه اتفاق می‌افتد.

یلخی نیست

حسن روشن:

    لگد زدن تبریزی و امثالهم باید در کمیته انضباطی بررسی شود، نه اینکه مدیر باشگاه بگوید او اخراج نشود یا اخراج شود. یلخی که نیست. شما باید روی اصول و برنامه جلو بروی. باید چنین پرونده‌ای به کمیته انضباطی برود.

احمدزاده محروم شود

حسن روشن:

    الان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خوب کاری کرده فرشاد احمدزاده را محروم کرده است. به نظر من او را باید یک سال محروم کنند. بازی به این مهمی. دو تیم هم کلی تماشاگر دارند. باید طوری با بازیکنان برخورد کنند که عبرت شود برای بقیه و دیگر از این کار‌ها در زمین نکنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۸۰۵ //
ارسال نظر
 
  • اس اس کبیر

    اقای روشن میدونیم این روزها بابت ناکامی های استقلال چه کیفی میکنی.چه قدر سرحال ه ستی وخوشحال.ولی این رابدون که درتیم استق لال به امیدخداپستی به تونخواهدرسید.هرچه میخوای دادبزن وحاشیه درست کن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان