//
کدخبر: ۲۱۷۰۴۸ //

امید اول استراماچونی برای ادامه فصل

آندره‌آ استراماچونی این روز‌ها بیشتر از همیشه به روشن کردن موتور گلزنی مهاجمانش می‌اندیشد.

 امید اول استراماچونی برای ادامه فصل
به گزارش فرتاک نیوز،

شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی با وجود سروصدای زیادی که در هنگام پیوستن به استقلال به راه انداخت نتوانست انتظارات را برآورده کند. نمایش ناامیدکننده در چند بازی ابتدای فصل توأم شد با مصدومیت بدموقع از ناحیه قفسه سینه تا شیخ دیاباته سرشناس برای نزدیک به یک ماه خانه‌نشین شود.

این اتفاق بار دیگر نگرانی‌ها پیرامون یک خرید بد در اردوی استقلال را به اوج خود رساند، اما در واکنش به این جو به راه افتاده سرمربی ایتالیایی با دفاع از جذب مهاجم تنومند و سیه‌چرده از او به عنوان امید اول در راه تقویت خط حمله نام برد.

آندره‌آ استراماچونی که این روز‌ها بیشتر از همیشه به روشن کردن موتور گلزنی مهاجمانش می‌اندیشد در دفاع از ستاره اهل مالی گفت: «شیخ می‌تواند خواسته‌های من در خط حمله را برآورده کند.

او توانایی‌هایی دارد که در پلان تاکتیکی مد نظر من کاملاً جا می‌افتد و عملکردی از خود نشان می‌دهد که همگان انگشت به دهان تنها به تمجید از او می‌پردازند.» امیدواری‌های استراماچونی به بازگشت دیاباته نشان از برنامه‌هایی دارد که سرمربی استقلال برای این بازیکن در ذهن دارد، با این برنامه‌ها قطعاً شیخ دیاباته در بازگشت از مصدومیت بعد از وقفه آتی لیگ به خاطر اردوی تیم ملی یکی از ارکان اصلی خط حمله استقلال خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۰۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان