تاریخ انتشار: 1398/07/09 12:24
کد خبر: 85903

احتمال رویارویی شاگردان مجیدی با سرخابی ها

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فرهاد مجیدی به فدراسیون فوتبال تیم امید قرار است در اردوی مهر ماه چند بازی دوستانه با تیم های لیگ برتری در تهران انجام دهد.
احتمال رویارویی شاگردان مجیدی با سرخابی ها

پیش از این تیم امید قرار بود در اردوی مهر ماه با تیم های خارجی در تهران بازی کند که با وجود تلاش فدراسیون فوتبال این بازی ها محقق نشد که البته این طبیعی بود. به این خاطر که قرعه کشی بازی ها به تازگی انجام شده و تیم ها منتظر بودند ابتدا حریفان خود را بشناسند و بعد بازی تدارکاتی انجام دهند.

با توجه به اینکه فرهاد مجیدی برای اردوی مهر ماه چند بازیکن جدید به اردوی تیم امید دعوت خواهد کرد قصد دارد با انجام سه چهار بازی دوستانه بازیکنان را به خوبی محک بزند و ترکیب اصلی تیمش را بشناسد. گویی در این باره با تیم های استقلال و پرسپولیس هم برای انجام بازی دوستانه صحبت شده است. تیم های پیکان و سایپا و هم چنین تیم هایی چون نفت مسجد سلیمان، پارس جنوبی جم، گل گهر و نساجی که در تهران بازی می کنند می توانند گزینه های مناسبی برای تیم امید برای انجام بازی دوستانه باشند. هر چند تیم امید پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان بازی کرده بود.

تیم امید برای حضور در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تایلند آماده می شود. در گروه ایران تیم های کره جنوبی، ازبکستان و چین حضور دارند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485jla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو به منصوریان و استقلال تیکه انداخت!

 استقلال و پرسپولیس در صدر خشن‌ترین تیم‌های لیگ نوزدهم