//
کدخبر: ۲۱۷۲۷۶ //

طلسم عجیب پنالتی‌های استقلال

مرتضی تبریزی مهاجم تیم استقلال مقابل گل ریحان یک پنالتی از دست داد تا طلسم گل نشدن پنالتی‌های این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

 طلسم عجیب پنالتی‌های استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

  تیم فوتبال استقلال در حالی موفق شد گل ریحان را در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شکست دهد که مرتضی تبریزی مهاجم استقلال در این بازی یک پنالتی از دست داد.

 این هفتمین پنالتی متوالی آبی پوشان از فصل گذشته تاکنون بود که از دست می رود تا پنالتی زدن برای این تیم تبدیل به یک معضل شود.

فصل گذشته وریا غفوری یکبار مقابل پارس جنوبی و یکبار مقابل سپیدرود پنالتی از دست داد تا با از دست دادن دو پنالتی بیشترین سهم را داشته باشد.

آیاندا پاتوسی هافبک پیشین آبی پوشان نیز در رقابتهای آسیایی این تیم یک پنالتی از دست داد تا به این جمع اضافه شود.

اما معروف ترین و حرف و حدیث دار ترین پنالتی از دست رفته فصل گذشته استقلال هم پنالتی فرشید اسماعیلی مقابل پرسپولیس بود. آخرین پنالتی از دست رفته فصل گذشته هم مقابل ذوب آهن بود که زننده آن محسن کریمی بود.

سریال خراب کردن پنالتی آبی ها از فصل گذشته به فصل جدید رسید و آنها ابتدا توسط علی کریمی و در دربی پنالتی را از دست دادند.

شب گذشته مرتضی تبریزی نیز مقابل گل گهر یک پنالتی از دست داد تا هفتمین پنالتی متوالی آبی پوشان نیز بدین ترتیب به هدر رفته باشد.

استقلالی ها هفت پنالتی گذشته خود را در سه تورنمنت بزرگ لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا از دست داده‌اند تا آمار عجیبی را از خود به جای گذاشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان