//
کدخبر: ۲۱۷۶۹۶ //

دو دلیل برای سرزنش کردن بازیکن سابق یوونتوس

ستاره سابق یوونتوس بعد از بازنشستگی اعتراف کرد قهرمان نشدن در اروپا با یوونتوس و تیم ملی ایتالیا دلیل سرزنش کردن خودش است.

دو دلیل برای سرزنش کردن بازیکن سابق یوونتوس
به گزارش فرتاک نیوز،

 کلودیو مارکیزیو، ستاره اسبق تیم فوتبال یوونتوس و تیم ملی ایتالیا که به تازگی اعلام بازنشستگی کرده، در گفتگویی از دلایلی که برای سرزنش کردن خودش دارد گفته است.

مارکیزیو در این باره چنین گفته است: تصمیم به بازنشستگی گرفتم و برایم مهم بود در این باره در جایی صحبت کنم که برایم اهمیت زیادی دارد.

مارکیزیو بعدازظهر پنج شنبه در ورزشگاه یوونتوس و در اتاق مطبوعات این صحبت‌ها را انجام داد: خانواده‌ام به من یاد داد که از آینده نترسم. هنوز نمی‌دانم قرار است چه کنم، اما هرگز در یوونتوس به چیزی غیر از یووه فکر نکردم.

او درباره این که چه دلایلی برای سرزنش کردن خودش دارد گفت: خودم را سرزنش می‌کنم که قهرمان لیگ قهرمانان نشدم و نتوانستم به تیم ملی ایتالیا هم قهرمان اروپا شوم. هر روز که در تمرینات یووه بودم رویایم بود که محقق می‎شد. خداحافظی یک سال قبلم در این ورزشگاه هم برایم بسیار خاص بود و احساس زیبایی داشت.

او معمولا در بازی‌های یووه بازیکنی ثابت بوده،  و حالا باید بازی اینتر و یووه را مانند تماشاگران از روی سکو تماشا کند: احساس عجیبی نیست، می‌خواهم مانند همه مردم این بازی را تماشا کنم. اینتر تیم خوبی است و بازی خوبی خواهد شد و یووه باید برای بردن بجنگد. به عنوان یک هوادار یووه بی صبرانه منتظر برد این تیم هستم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۶۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان