//
کدخبر: ۲۱۷۷۲۷ //

سورپرایز استقلال برای استراماچونی ؛ دو بازیکن سرشناس در راه

مدیران استقلال به صورت ضمنی با دو بازیکن سرشناس در پست‌های تهاجمی توافق کردند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قرارداد آن‌ها تا چند روز آتی نهایی می شود.

سورپرایز استقلال برای استراماچونی ؛ دو بازیکن سرشناس در راه
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه استقلال همچنان دستخوش اخبار نقل و انتقالاتی زیادی است. این باشگاه با وجود پنجره تابستانی پرسرو صدا همچنان با کمبود‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کند به خصوص در ساختار تهاجمی که صدای اعتراض سرمربی ایتالیایی را نیز درآورد.

بحران‌های مالی گریبانگیر باشگاه از جمله بدهی‌های قدیمی باعث شد تا استقلالی‌ها بیشتر از اینکه به فکر تأمین خواسته‌های استراماچونی باشند روی تسویه‌حساب‌های مالی برای دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون آسیا متمرکز شوند.

با این وجود سرمربی استقلال همچنان به صورت جدی پیگیر انتخاب گزینه‌های مناسب برای برآورده کردن خواسته‌های فنی در تیم بود از همین رو نزدیک به ۱۰ روز قبل فهرستی را در اختیار باشگاه قرار داد تا یک یا دو نفر از این فهرست جذب شوند.

این پروسه با ناآمادگی برخی دیگر از مهره‌های کلیدی در خط حمله همین‌طور مصدومیت طولانی مدت محسن کریمی طی ۴۸ ساعت گذشته به صورت جدی‌تر مد نظر قرار گرفت تا آخرین اخبار حکایت از سورپرایز استراماچونی توسط باشگاه داشته باشد.

طبق شنیده‌ها مدیران استقلال به صورت ضمنی با دو بازیکن سرشناس در پست‌های تهاجمی توافق کردند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قرارداد آن‌ها تا چند روز آتی نهایی و از وقفه لیگ به خاطر بازی‌های ملی در اختیار استراماچونی قرار می‌گیرد تا بخش عمده‌ای دغدغه‌های استراماچونی برطرف شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۷۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان