//
کدخبر: ۲۱۷۸۶۸ //

تبعات سه باخت کالدرون مقابل مدعیان

پرسپولیس کالدرون اگر مقابل مدعیان صرفا شکست نمی‌خورد، همین حالا می‌توانست صدرنشین لیگ برتر باشد.

تبعات سه باخت کالدرون مقابل مدعیان
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس فصل پیش که قهرمان شد با وجود همه مشکلاتش، هیچ باختی مقابل ۴ تیم دیگر بالای جدول نداشت. آن‌ها در بازی رفت با سپاهان و تراکتورسازی، با سختی توانستند یک امتیاز بگیرند اما به لطف همان تساوی‌ها، نیم فصل بیشترین امتیازات لیگ را بدست آوردند. موضوعی که اگر این فصل هم تکرار می‌شد، پرسپولیسی‌ها همین حالا بین صدرنشین‌های لیگ برتر قرار داشتند.

پرسپولیس در ۶ هفته ابتدایی، با هر سه مدعی و صدرنشینان فعلی لیگ کرده و با روندی دور از انتظار، به همه آن‌ها باخته است! البته در هر سه بازی، پرسپولیس نمایش نسبتا برابری ارائه داد اما نتوانست هیچ امتیازی بگیرد. اگر پرسپولیس از بازی‌های رو در رو با مدعیان فقط یک امتیاز می‌گرفت، اوضاعش در جدول کاملا متفاوت بود. شاگردان کالدرون، با تساوی مقابل تراکتورسازی، سپاهان و پدیده ۱۲ امتیازی می‌شدند. سپاهان و تراکتورسازی هم همینقدر امتیاز داشتند و پدیده یک امتیاز کمتر از آن‌ها، تعقیب‌شان می‌کرد.

از دست دادن هر ۹ امتیاز ممکن مقابل سه تیم بالانشین لیگ، اتفاق تلخی است و می‌تواند سرنوشت پایان فصل تیم را هم تحت تاثیر قرار دهد. با این حال پرسپولیس، سابقه قهرمانی با وجود باختن به همه مدعیان را هم دارد! لیگ هفدهم که تیم برانکو خیلی زود تکلیف قهرمان لیگ را مشخص کرد، هفته‌های آخر گرفتار افت عجیبی شد. آن‌ها دربی را به استقلال باختند، از سایپا تیم چهارم جدول شکست خوردند و مقابل ذوب آهن هم با گل دقایق پایانی کی‌روش امتیازات را واگذار کردند. پرسپولیس در دور رفت، همه این تیم‌ها را برده بود. این فصل پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی، باید برعکس همین مسیر را بروند و امتیازات از دست داده نیم فصل اول را، نیم فصل دوم پس بگیرند. مسیر دشواری که معلوم نیست تیم کالدرون، موفق از آن خارج شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۸۶۸ //
ارسال نظر
 
  • حسین

    باخت ها را ول لش . رفع دغدغه های حسن زاد ه و دوستان را عشق است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان