تاریخ انتشار: 1398/07/13 11:48
کد خبر: 85455

روزی پر ماجرا؛ ویلموتس با کاپیتان ها رودررو نشد

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران روز پرماجرایی را در تبریز سپری کرد؛ از ضیافت ناهار در کنار تراکتوری ها تا تماشای بازی تراکتور و پارس جم در ورزشگاه یادگار امام.
روزی پر ماجرا؛ ویلموتس با کاپیتان ها رودررو نشد

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران برخلاف کارلوس کی‌روش، تمایل زیادی به حضور در ورزشگاه های مختلف ایران و تماشای بازی های لیگ برتر دارد. پس از این که او در سیرجان نمایش شاگردان کمالوند و وینکو را به نظاره نشست، این بار مرد بلژیکی به تبریز رفت تا عملکرد تیم مدعی تراکتور را ببیند؛ تیمی که سه کاپیتان تیم ملی را در اختیار دارد و البته با ستاره های داخلی و خارجی دیگر، یکی از خطرناک ترین تیم های لیگ نوزدهم به شمار می‌رود. اما روز پرماجرای ویلموتس در تبریز چگونه رقم خورد؟

 

ضیافت ناهار در غیاب زنوزی

صبح روز جمعه هواپیمای مارک ویلموتس که حامل او به همراه محمد رضا ساکت مدیر تیم ملی، دو نفر از همراهان ویلموتس و 4 عکاس و خبرنگار بلژیکی بود، در فرودگاه شهید مدنی تبریز به زمین نشست. ویلموتس با کت و شلوار مشکی که پیش‌تر در تن او دیده بودیم وارد لابی فرودگاه شد و مورد استقبال تراکتوری ها قرار گرفت. در غیاب محمدرضا زنوزی، غلامرضا صادقیان مدیرعامل تیم تراکتور مرد شماره اول مراسم استقبال از سرمربی تیم ملی بود. زنوزی که برای مراسم رونمایی از لباس تراکتوری ها پدرش را به سالن پورشریفی فرستاده بود، این بار پسرش پوریا را در کنار صادقیان قرار داد تا او نیز در کنار میهمان ویژه تراکتوری ها قرار داشته باشد.

پس از برخورد گرم و صمیمانه در فرودگاه، میهمانان ویژه با تشریفات تراکتوری ها به هتل کایا رفتند تا در ضیافت ناهار شرکت کنند. صادقیان از طرف زنوزی بابت غیبت خود به دلیل سفر خارجی معذرت خواهی کرد و میهمانی تبریزی ها با حضور عوامل هیئت فوتبال تبریز و چند میهمان ویژه دیگر برگزار شد.

 

تشویق شدید ویلموتس در یادگار

مارک ویلموتس یک ساعت پیش از شروع بازی وارد استادیوم شد. در خارج از ورزشگاه هوادارانی که دریافتند سرمربی تیم ملی در خودروی مشکی رنگ حضور دارد، به سمت آن رفتند اما باتوجه به اسکورت از طرف پلیس، نتوانستند با ویلموتس عکس یادگاری بگیرند. چند دقیقه مانده به شروع بازی و در لحظاتی که بازیکنان دو تیم مشغول گرم کردن بودند، او به همراه ساکت وارد پیست تارتان استادیوم یادگار امام شد و همه چیز را تحت تاثیر قرار داد.

ورود آن ها و دویدن خبرنگاران به سمتشان سبب شد تا بازیکنان نیز متوجه شدند چه اتفاقی رخ داده است. دقایقی بعد فریاد نام «ویلموتس» جای تشویق تراکتور را گرفت. سرمربی تیم ملی به سمت سکوها رفت و دست تکان داد و دوباره با همان جدیت قبلی به راهش ادامه داد. تی تی ها که می‌خواستند علاقه خود به تراکتور را در مقابل مارک ویلموتس به نمایش بگذارند، دوباره به تشویق تراکتور پرداختند. لحظاتی بعد میهمان های ویژه به سمت جایگاه CIP رفتند که در این بین هواداران حاضر در جایگاه ویژه تلاش کردند تا با ویلموتس عکس یادگاری بگیرند.

 

پاس گل مسعود ضامن تداوم حضور در تیم ملی

مسعود شجاعی هافبک 35 ساله تیم تراکتور که دومین فصل حضور در لیگ ایران را سپری می‌کند، پس از سال ها بازی در اروپا به فوتبال ایران بازگشته اما همچنان در تیم ملی حضور دارد. مسعود حالا برای بقا در تیم ملی باید با رقبای جوان و با انگیزه بجنگد و کار سختی پیش رو دارد اما تا حالا از این رقابت سربلند بیرون آمده و به عنوان کاپیتان تیم ملی، جای خود در اردوهای تیم ویلموتس را حفظ کرده است. روز گذشته در شرایطی که خیلی ها پیش بینی می کردند در فهرست جدید بازیکنانی نظیر فرشید اسماعیلی جای بگیرند، اما مسعود شجاعی یک پاس گل داد و نمایشی درخشان را از خود نشان داد تا همچنان در تیم ملی بماند.

در کنار پاس گل شجاعی، احسان حاج صفی نیز یک گل زد تا دومین گل شش امتیازی اش را در این فصل بزند. دژاگه هم عملکرد خوبی را از خود نشان داد و باعث شد همچنان سه کاپیتان تراکتور، در این تیم باقی بمانند.

 

ویلموتس با کاپیتان ها رودررو نشد

وقتی سوت پایان بازی زده شد، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به سرعت خود را به بیرون ورزشگاه رساندند و با یک خودروی تندر 90 استادیوم را ترک کردند. آن ها که حالا باید در اردوی تیم ملی حاضر شوند و چند روز تعطیلات هم خواهند داشت، بدون صحبت با خبرنگاران از ورزشگاه بیرون رفتند و البته با مارک ویلموتس نیز رودررو نشدند.

ویلموتس ثانیه هایی پس از آن به این قسمت از ورزشگاه رسید و با درخواست عکس سلفی مواجه شد. او برای دقایقی با هواداران معلول تراکتور عکس یادگاری گرفت و ضمن امتناع ورزیدن از صحبت با خبرنگاران، با اتومبیل مخصوص، روز پرماجرای خود در تبریز را به پایان رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7yzm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان بازگشت سرمربی تیم ملی به ایران مشخص شد