//
کدخبر: ۲۱۸۰۶۲ //

بهترین مهاجم استقلال در پست غیر تخصصی

قائدی که این فصل شماره ۱۰ را برتن می‌کند از ابتدای فصل یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده است.

 بهترین مهاجم استقلال در پست غیر تخصصی
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم استراماچونی در دیداری که بدون مهاجم نوک به میدان رفت بیشترین گل‌زده‌اش را تجربه کرد و اولین برد خود را در لیگ به دست آورد! مهدی قائدی که پست اصلی‌اش مهاجم هدف نیست، حالا تنها مهاجم آبی‌هاست که توانسته برای این تیم گل بزند و در مقابل گل‌گهر تعداد گل‌هایش را به عدد ۲ هم برساند. مرتضی تبریزی و شیخ دیاباته دو مهاجم قبلی آبی‌ها با صفر گل زده تا هفته ششم نتوانسته‌اند عملکرد مثبتی برای تیمشان داشته باشند. قائدی اما با ۲ گل زده حالا به همراه فرشید اسماعیلی بهترین گلزنان آبی‌ها هستند و خط حمله استقلال را هم در جمع بهترین‌ها صاحب یک نماینده می‌کند.

قائدی که این فصل شماره ۱۰ را برتن می‌کند از ابتدای فصل یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده است. بازیکنی که گل اولش مقابل نفت مسجدسلیمان بود و حالا گل‌گهر دومین قربانی بازیکن جوان استراماست.

براساس آمار متریکا قائدی با میانگین ۲٫۱ شوت در هر بازی قبل از بازی امروز دومین بازیکن شوتزن استقلالی‌ها بوده است. ۱٫۳ شوت‌هایی که در چارچوب بوده‌اند او را بهترین بازیکن استقلال در این زمینه معرفی می‌کند. نکته جالب در مورد این بازیکن این است که او از نظر انجام خطا روی بازیکنان حریف هم در رتبه دوم قرار دارد که با توجه به جثه‌اش این آمار در نوع خود عجیب است. ضربه ایستگاهی او به ذوب‌آهن داد هم در نهایت به گل شاگردان منصوریان منجر شد و ۲ امتیاز حساس را از استقلال گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۰۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان