//
کدخبر: ۲۱۸۰۶۴ //

اولتیماتوم استراماچونی به چند ستاره استقلال

آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال که از نوع فوتبال بعضی بازیکنان ناخشنود بود در آخرین جلسه تمرینی با اولتیماتوم نسبت به عملکرد فنی مدعی شد از بازیکنی که به جای بازیسازی فوتبال «بزن زیرش» را ارائه بدهد، خوشش نمی آید چون از این مدل بازی کردن تنفر دارد.

اولتیماتوم استراماچونی به چند ستاره استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

استراماچونی سرمربی استقلال از آن دست مربیانی است که با ورودش به فوتبال ایران در تلاش برای تغییر دیدگاه تاکتیکی بازیکنانش بود. آندره آ استراماچونی که با سبک و سیاق مربیان ایتالیایی نزدیک به سه ماه است زمام امور فنی استقلال را در دست گرفته در تمام این مدت تمرینات متنوعی برای شاگردانش در نظر گرفت که بیشتر این تمرینات برای آبی ها تعجب آور بود.

استراماچونی که با وجود این تمرینات در نتیجه گیری چندان موفق ظاهر نشده بود با پافشاری روی افکار خود همچنان بر انجام تمرینات برای تغییر دیدگاه ها تلاش کرد و از چند بازی قبل دگرگونی گسترده ای در پلان تاکتیکی استقلال ایجاد کرد.

در این دگرگونی پست بازیکنان هم با تغییرات زیادی روبه رو و شرح وظایف به صورت کامل تغییر کرد تا تعدادی از آنها با سردرگمی زیادی روبه رو شوند از جمله یکی، دو بازیکن که در آنالیزهای صورت گرفته نشان دادند هنوز انتظارات کادر فنی را برآورده نکرده اند.

از همین رو سرمربی استقلال که از نوع فوتبال این بازیکنان ناخشنود بود در آخرین جلسه تمرینی با اولتیماتوم نسبت به عملکرد فنی مدعی شد از بازیکنی که به جای بازیسازی فوتبال «بزن زیرش» را ارائه بدهد، خوشش نمی آید چون از این مدل بازی کردن تنفر دارد. همچنین در صفحه استقلال آمده است که شنیده می شود اگر بازیکنانی که استراماچونی به آنها بابت نوع فوتبال شان هشدار داده در بازی های آتی خواسته های او را برآورده نکنند، از ترکیب خارج می شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۰۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان